Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Schade op geleverde koelkast

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2023 03:47 PM)
851 Weergaven
Tom-023
Pioneer
Opties
Beste medewerker,

Afgelopen woensdag is mijn nieuwe koelkast geleverd.
Vandaag tijdens het uitpakken ben ik schade tegen gekomen.
Lak van mijn vriezer deur is aan één kant er vanaf.
En een diepe deuk aan de binnenkant van mijn koelkast.

Hoe kunnen wij dit oplossen?
Ik heb wel mijn ideeën maar wil dit graag bespreken.

Mvg, Tom
0 Likes
Spring naar oplossing
25 Antwoorden
Tom-023
Pioneer
Opties
Is er al iets bekend?
0 Likes
Tom-023
Pioneer
Opties

20230319_005722_resized.jpg20230319_002935_resized.jpg20230319_003857_resized.jpg20230319_003903_resized.jpg20230319_005549_resized.jpg20230319_005633_resized.jpg

0 Likes
Tom-023
Pioneer
Opties

Zoals op de foto's is te zien:

1:Deur rubber gescheurd
2:Glas plaat zit niet goed in lade

3: nog een glasplaat niet goed bevestigd
4: onderdeel afgebroken
5: binnenkant vol met butsen en deuken
6: Buiten kant meerdere deuken

Dit is al mijn 3e koelkast met soort gelijke schade! hoe is dit mogelijk Samsung!! en waarom vindt er geen passende vergoeding of een passende oplossing plaats het lijkt er op dat jullie alle koelkasten verkopen met schade op dit moment!

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi Tom, goedemiddag. 

Dankjewel voor je bericht en de foto's! Hoe het kan dat ook de 3e koelkast wederom een schade heeft is mij niet duidelijk. Wanneer je een koelkast via onze webshop behoort deze ook zonder schade afgeleverd te worden. Dit is natuurlijk niet normaal meer en ga dit ook direct doorzetten naar mijn collega's van de webshop. Zodra ik een terugkoppeling op heb stuur ik je ook direct een berichtje.

Mijn excuses voor het ongemak!

Groeten,

Martijn

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Wijnand4
First Poster
Opties

@Tom-023 is dit voor jou inmiddels opgelost? (en hoe?).

Wij hebben gister ook een kapotte koelkast geleverd gekregen. Krijgen dezelfde "service" aangeboden.

1e oplossing was dat Dynalogics direct na levering de koelkast weer mee terug nam en we maar moesten afwachten wanneer we weer een koelkast krijgen. 

Na aangeven dat we de koelkast echt nodig hebben ging Dynalogics een melding doen bij Samsung dat de koelkast beschadigd geleverd was en zou Samsung hem later komen omruilen. 

Dag later bied Samsung dezelfde oplossing aan, koelkast ophalen en zodra hij bij hun in het magazijn staat de nieuwe zending aanmelden (en dan weer 2 weken levertijd erop). 

5 uur later komen ze dan ook nog met de melding dat de koelkast niet op voorraad is en ze dus niet weten hoe lang het duurt voordat we een nieuwe koelkast hebben. Maar de beschadigde koelkast laten staan totdat ze een nieuwe in voorraad hebben was nog steeds niet mogelijk.

Daarna iemand anders via de klantenservice gesproken en die zegt dan opeens dat de koelkast ook niet meer geleverd gaat worden en ze de koelkast alleen kunnen ophalen en geld terug kunnen geven nadat de koelkast in hun magazijn staat. Een vergelijkbare koelkast die nog wel op voorraad is weigeren ze te leveren omdat deze iets duurder is en dat "kan toch echt niet". 

Waar je als klant het extra geld vandaan haalt om in de tussentijd een vervangende koelkast te kopen moet je zelf maar uitzoeken... 

Wij hadden de koelkast bij Samsung zelf gekocht want daar was hij bijna €300 goedkoper dan bij andere winkels. De 2 weken levertijd ipv 1 dag vonden wij dit prijsverschil wel waard. 

Nu wil Samsung ons dus ons geld teruggeven, waarna wij dan maar zelf bij een winkel waar die nog wel op voorraad is €300 extra moeten betalen omdat Samsung geen goed product kan leveren. 

De medewerker van de klantenservice van Samsung vond dat we deze €300 niet als extra kosten moeten zien, maar dat Samsung dus wel een goede deal had...

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Wijnand4, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer de koelkast met een beschadiging wordt geleverd en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt! Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) met het ordernummer en je e-mailadres, dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Mijn excuses voor het ongemak!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes