op 28-11-2022 10:50 AM - laatst bewerkt op 28-11-2022 11:37 AM door MartijnK
Samsung,
Ik hoop dat jullie producten een heel stuk beter zijn dat de service die jullie bieden!
Afgelopen vrijdag een wasmachine en droger gekocht via de webshop, met als leverdatum zaterdag tussen 08H-13H. Volgende dag vroeg opgestaan en hulp opgetrommeld om de huidige wasmachine en droger te verplaatsen gezien dit niet bij de service in zat.
Uiteindelijk om 17H maar telefonisch contact opgenomen met Samsung, gezien de bezorger er nog steeds niet was en er op mijn Whatsapp berichten naar Samsung niet wordt gereageerd. Dame in kwestie aan de telefoon weet van niks en kan geen oplossing bieden, behalve dat het product vandaag niet komt.
Die zelfde zaterdagavond een bericht ontvangen dat de bezorger is geweest, maar dat ik niet thuis was - vreemd. Hierop een nieuwe afspraak ingepland voor a.s. maandag tussen 08H - 13H. Hier ook netjes een bevestiging van ontvangen. Niet fijn maandag, maar we willen toch graag onze kleren wassen en drogen dus een dag vrijgenomen.
Maandagochtend ontvang ik wederom een bericht, levering is bevestigd voor dinsdag? Klantenservice wederom gebeld, wederom weten ze niks en kunnen ze niks. Uiteindelijk doorverbonden met de vervoerder DynaLogic, die geeft aan dat zij het niet hebben geannuleerd maar ik zelf of Samsung.
Wederom een nieuwe afspraak moeten maken voor dinsdag.
Samsung, jullie service is ruk, je klantenservice h(g)eeft geen antwoorden en biedt vooral geen oplossingen!
een bericht dat ik niet thuis was? Nieuwe afspraak gemaakt voor a.s. maandag tussen 08H -13H.
op 28-11-2022 11:51 AM
op 28-11-2022 12:17 PM
Beste Patrick,
NL221125-42210169
op 29-11-2022 12:47 PM
Hi @Anthon1, goedemiddag.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling en kan me goed voorstellen dat je hiervan ook baalt. Er gaat inderdaad ook iets niet goed met jouw bestelling! Ik heb mijn collega's ook gevraagd om de bestelling zo snel mogelijk uit te leveren. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje, wij verwachten wel dat we de levering deze week nog kunnen uitleveren.
Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!
Groeten,
Martijn
op 30-11-2022 09:39 AM
Hoi Martijn,
Zoals je wellicht hebt gezien is het afhandelen van deze order erg moeilijk. Inmiddels drie afleveringen ingepland, alle drie de keren geannuleerd. Compenseren jullie de vrije dag die ik heb moeten nemen?
Het contact met jouw collega's schiet weinig op, niemand heeft een oplossing behalve dat ik waarschijnlijk binnen 1 tot 3 werkdagen een smsje krijg voor het inplannen van een nieuwe afspraak.
Kan dan niemand binnen Samsung een casus escaleren en ervoor zorgen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost? Zoals je kunt voorstellen loopt de frustratie op..
op 30-11-2022 09:51 AM
Ik heb deze casus gisteren laten escaleren bij de webshop afdeling, de laatste levering heeft wederom geen doorgang kunnen vinden. De bestelling is geannuleerd en we zijn nu aan het kijken hoe we de bestelling alsnog zo snel mogelijk jouw kant op kunnen krijgen. Je zal ook bericht krijgen dat we apparaten komen ophalen en dit kan je negeren, dit is een geautomatiseerde mailing die verstuurd wordt zodra er een vervangende order wordt aangemaakt.
Zodra ik een hier een terugkoppeling op heb stuur ik je uiteraard ook een berichtje! Wij gaan verder niet over tot enige vergoeding voor een opgenomen vrije dag.
Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!
Groeten,
Martijn
op 30-11-2022 10:46 AM
Ik heb zojuist een bevestiging gehad dat de order in z'n geheel is geannuleerd, wij hebben niet de mogelijkheid om vanaf onze kant een vervangende bestelling te plaatsen. De betaling die je hebt gedaan wordt ook zo snel mogelijk terugbetaald zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen.
Als je mij een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) stuurt heb ik wel een andere mogelijkheid voor je 😇
Groeten,
Martijn