Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

klacht - retour geld terug - wacht al een maand

(Onderwerp aangemaakt op: 21-11-2024 12:39 PM)
223 Weergaven
R13W
Student
Opties

Op 16 oktober jl. heb ik de te laat geleverde A55 retour gestuurd. Product is retour gestuurd op de door Samsung aanboden wijze. Ik heb ook een bewijs van verzending van PostNL. Tot op heden geen bevestiging ontvangen over het ontvangst van de retour en ook nog geen geld terug. 

De procedure van de bestelling en levering was al chaotisch en niet volgens afspraak. Maar de afwikkeling van de retour is dramatisch. De medewerkers van de Samsung Nederland steken telkens dezelfde riedel af. Er een ticket is aangemaakt, het ligt bij een speciale afdeling. We kunnen verder niks voor u doen. 

Heeft iemand hier weet van een escalatie punt intern bij Samsung? 

Mvg,

Rolf

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_pm3Xata,

Het heeft even geduurd. Onze E-shop afdeling geeft aan dat het bedrag is overgemaakt op de 26.11.2024. Kan je dit bevestigen?

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je misschien ook het ordernummer? Dan kan het worden uitgezocht.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Inge8412
First Poster
Opties
Goedemiddag, Ik ervaar helaas hetzelfde. Er is van alles vanuit samsung mis gegaan en niemand kan antwoord geven. Ik wacht op mijn geld sinds begin oktober. Ik hoor graag of iemand een nummer heeft om een klacht in te dienen.
0 Likes
R13W
Student
Opties
NL240930-54218885 ordernr. Retouraanvraag: 8655121206
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_pm3Xata,

Bedankt voor jouw bericht en gegevens. Het is zuur om te lezen dat jouw retour nog niet is verwerkt. Ik lees dat ondertussen mijn collega van de interne afdeling hierover onze hoofdkantoor heeft benadert om het op te lossen. Voor nu lijkt het erop dat in de registratie van het product voor het retour iets fout is gegaan, daarom kan mijn collega de retour niet op de regulaire manier verwerken voor de terugbetaling en heeft ze onze hoofdkantoor hierover ingeschakeld zodat ze het handmatig kunnen doorzetten. Ze is ermee bezig om de terugbetaling voor elkaar te krijgen. Laat weten wanneer je voor het einde van de week nog niks hebt gehoord, ik escaleer het dan naar een andere afdeling.  

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Inge8412,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je mij voorzien van jouw ordernummer? Ik kijk het dan voor je na en contacteer e.v. onze Escalatieafdeling.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Inge8412
First Poster
Opties
Het bestelnummer was NL240918-50463142 intern ticket die aangemaakt is spec-105266. Ik hoop dat je kan helpen zo met de feestdagen die voor de deur staan. 😊
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Inge8412,

Ik lees dat mijn collega een bericht gestuurd heeft naar onze hoofdkantoor hierover, met het verzoek om de terugbetaling uit te voeren. Er was kennelijk eerder administratief wat verkeerd gegaan en dat is nu gecorrigeerd. Laat weten wanneer je voor het einde van de week nog niks hebt gehoord en/of ontvangen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Inge8412
First Poster
Opties
Goedenmiddag, helaas hebben we tot op heden wederom niets gehoord of teruggekregen. Iedere keer gebeurt het daar erbij iets wordt toegezegd en gebeurt het niet. Ik hoop dat het snel wel gebeurt.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Inge8412,

Bedankt voor het laten weten. Ik neem contact op met onze E-shop afdeling hierover. Zo snel mogelijk neem ik weer contact met je op.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes