op 14-06-2024 10:15 AM
Hebben jullie bij de promoties van de Telenet smartphones S24 ook de grootste moeite om de via Telenet aangeboden promoties (cashback 100 euro + tablet) te verkrijgen?
Ik load alle documenten op (met IMEI en EAN-codes) en telkens krijg ik een mail dat er iets ontbreekt (zonder te specificeren welk document dan wel ontbreekt), de volgende keer kan ik de gewijzigde documenten niet valideren, en zo net kreeg ik een mail dat ik geen recht meer had op de promotie omdat het IMEI-nummer al zou zijn gebruikt ("Dit IMEI-nummer is eerder gebruikt in een andere promotie. De huidige promotie mag niet gecombineerd worden met deze andere promotie.").
Een week proberen de promoties te verkrijgen begint stilaan te lijken op een scam. Misschien moeten we eens de economische inspectie op de hoogte brengen van deze praktijken?
Brecht
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 26-06-2024 04:00 PM
Hallo @Members_Y4E2UrI,
Bedankt voor jouw bericht. Kan je mij voorzien van jouw registratienummer? Dan kijk ik het intern na.
Met groet,
Ajay
op 27-06-2024 11:12 AM
Het registratieformulier is ondertussen blijkbaar aangepast. Het is nu wel mogelijk om het IMEI-nummer in te geven en de foto op te laden.
op 28-06-2024 11:07 AM
op 13-07-2024 12:05 PM
De tablet is goedgekeurd, de cashback is om een onduidelijke reden (zo ontdekten we vandaag) afgewezen. Nochtans hebben we exact dezelfde document geupload. Registratienummer BEL14087704ZYFV.
Ik heb intussen iemand van de Pano gecontacteerd om dit alles te onderzoeken. Hier mijn pogingen en relevante documenten:
op 13-07-2024 08:58 PM
Ik heb heel blij dat ik wat info krijg, dank u alvast. Ik heb mijn best gedaan om via de whattapp het probleem op te lossen al sinds een aantal weken. Toen had ik misschien al beter via hier geprobeerd en was het niet zo ver moeten komen en ben ik geen 5 uur bezig geweest. Kan u mij op de hoogte houden? Ik heb deze smartphone enkel gekocht voor de promotie. Bedankt
op 26-07-2024 04:53 PM
Beste Ajay-A,
Ik wil je toch even op de hoogte brengen dat de promotie is goedgekeurd en dat er een opdracht tot uitvoering is.
Eind goed, al goed dus...
Met vriendelijke groeten
JuizeT
op 26-07-2024 05:26 PM