Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Promoties Telenet bij S24 lukken niet (cashback en tablet)

(Onderwerp aangemaakt op: 27-06-2024 11:12 AM)
1242 Weergaven
Members_Y4E2UrI
Apprentice
Opties

Hebben jullie bij de promoties van de Telenet smartphones S24 ook de grootste moeite om de via Telenet aangeboden promoties (cashback 100 euro + tablet) te verkrijgen?

Ik load alle documenten op (met IMEI en EAN-codes) en telkens krijg ik een mail dat er iets ontbreekt (zonder te specificeren welk document dan wel ontbreekt), de volgende keer kan ik de gewijzigde documenten niet valideren, en zo net kreeg ik een mail dat ik geen recht meer had op de promotie omdat het IMEI-nummer al zou zijn gebruikt ("Dit IMEI-nummer is eerder gebruikt in een andere promotie. De huidige promotie mag niet gecombineerd worden met deze andere promotie.").

Een week proberen de promoties te verkrijgen begint stilaan te lijken op een scam. Misschien moeten we eens de economische inspectie op de hoogte brengen van deze praktijken?

Brecht

26 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Y4E2UrI,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je mij voorzien van jouw registratienummer? Dan kijk ik het intern na.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Oplossing
JuizeT
Journeyman
Opties

Het registratieformulier is ondertussen blijkbaar aangepast. Het is nu wel mogelijk om het IMEI-nummer in te geven en de foto op te laden.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen JuizeT,

Ik wens je nog veel plezier met jouw S24 en ik hoop dat je jouw promotie zo snel mogelijk ontvangt! 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_Y4E2UrI
Apprentice
Opties

De tablet is goedgekeurd, de cashback is om een onduidelijke reden (zo ontdekten we vandaag) afgewezen. Nochtans hebben we exact dezelfde document geupload. Registratienummer BEL14087704ZYFV.

Ik heb intussen iemand van de Pano gecontacteerd om dit alles te onderzoeken. Hier mijn pogingen en relevante documenten:

Members_Y4E2UrI_0-1720865099294.png

0 Likes
Eefje2
Explorer
Opties

Ik heb heel blij dat ik wat info krijg, dank u alvast. Ik heb mijn best gedaan om via de whattapp het probleem op te lossen al sinds een aantal weken. Toen had ik misschien al beter via hier geprobeerd en was het niet zo ver moeten komen en ben ik geen 5 uur bezig geweest. Kan u mij op de hoogte houden? Ik heb deze smartphone enkel gekocht voor de promotie. Bedankt

0 Likes
JuizeT
Journeyman
Opties

Beste Ajay-A,

Ik wil je toch even op de hoogte brengen dat de promotie is goedgekeurd en dat er een opdracht tot uitvoering is.

Eind goed, al goed dus...

Met vriendelijke groeten

JuizeT

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is heel mooi om te lezen JuizeT,

Ik wens je heel veel plezier met jouw S24 en ik hoop dat je jouw promotie zo snel mogelijk ontvangt!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes