Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung 24 ultra gekocht bij odido met promotie samsung watch 6lte

(Onderwerp aangemaakt op: 21-06-2024 08:11 PM)
1407 Weergaven
becky89
Apprentice
Opties
Hallo iedereen. Allereerst, wat heeft Samsung een super slechte klantenservice met hun 24/7 service, maar ze reageren nergens op. 😡

Ik heb een nieuwe Samsung S24 Ultra van ODiDO, waarbij ik een gratis smartwatch zou krijgen. Maar ik heb het twee keer gedaan omdat ik mijn oude Samsung-account niet kon herinneren. Nu is het afgewezen omdat ik het dus twee keer heb geprobeerd. Wat kan ik nu doen?
Als ik het op WhatsApp vraag krijg ik alleen die chatbot die me naar een of andere link stuurt die in me afgewezen mail zou moeten staan om het zo opnieuw te kunnen doen .. er is geen link ik begin echt boos te worden want dit is nu al 3 dagen bezig eig al meer dan een week maar omdat ik maar geen reactie kreeg heb ik het dus opnieuw gedaan na een halve dag bezig te zijn geweest met me oude Samsungaccount te herstellen zodat ik het via die kon doen.
0 Likes
9 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @becky89,

Bedankt voor jouw bericht en gefeliciteerd met jouw S24! Kan je mij voorzien van jouw registratienummer(s)? Ik kijk het dan intern na en contacteer e.v. de betreffende afdeling hierover.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Lastcombo
First Poster
Opties

Zelfde probleem, gekocht op  27-06-2024, eerst een fout met de tablet en nu problemen om de watch te claimen.

0 Likes
becky89
Apprentice
Opties
Mijne is al opgelost..
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Lastcombo,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je jouw registratienummer met mij delen en/of tegen welke foutmelding loop je tegen aan?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
LexieFlex
First Poster
Opties

Ik krijg vandaag een afwijzing van mijn deelname omdat ik er zogenaamd niet aan voldoen. Dit is vreemd want ik voldoe wel degelijk aan de voorwaarden. Het vreemde is dat wanneer ik in de afwijzingsmail op de link klik "voorwaarde bekijken" staat daar bemerkingswaardig dat de actie verliep tot 16 juni.

De datum zoals het echt stond zowel bij Odido als bij Samsung zelf 23 juni.

Ik heb de S24 op 21 juni bij Odido gekocht. Rarara waar gaat het fout? De klantenservice via app of messenger werkt ook voor geen meter. 

Graag een reactie.20240716_164535.jpg20240716_164507.jpg

becky89
Apprentice
Opties
Heb je wel een Samsung-account? Daar is het iets makkelijker of zo. Ik had het uiteindelijk twee keer gedaan omdat ik dacht dat het niet was doorgekomen. Toen kreeg ik een afwijzing. Contact met hun super 24/7-service betekent dat je 24/7 een bericht kunt sturen, maar we reageren alleen als we zin hebben. En dan heb je een medewerker aan de chat of op Messenger. En je stelt je vraag, krijg je één antwoord. Neem aan dat je dan een gesprek voert, maar als ik dan terugreageer, duurde het weer twee dagen. Weet iemand die van niets wist, uiteindelijk wel opgelost via lang doordrammen of Facebook Messenger en WhatsApp.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Members_i0KmPiG,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je jouw registratienummer met mij delen? Ik kijk het dan intern na.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
cacab
First Poster
Opties
Hier ook niks.. wat een slechte service... 6 uur zitten chatten. Verkeerde ean nr. En nu nergens meer een link te vinden
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Hoi @cacab,

Goed dat je hier een berichtje over achterlaat. Ben je er inmiddels uitgekomen met mijn collega? Zo niet, dan raad ik je aan om opnieuw een bericht te sturen via de chat. Mijn collega's helpen jou daar dan graag verder.

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes