Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Promoties Telenet bij S24 lukken niet (cashback en tablet)

(Onderwerp aangemaakt op: 14-06-2024 10:15 AM)
2124 Weergaven
Members_Y4E2UrI
Apprentice
Opties

Hebben jullie bij de promoties van de Telenet smartphones S24 ook de grootste moeite om de via Telenet aangeboden promoties (cashback 100 euro + tablet) te verkrijgen?

Ik load alle documenten op (met IMEI en EAN-codes) en telkens krijg ik een mail dat er iets ontbreekt (zonder te specificeren welk document dan wel ontbreekt), de volgende keer kan ik de gewijzigde documenten niet valideren, en zo net kreeg ik een mail dat ik geen recht meer had op de promotie omdat het IMEI-nummer al zou zijn gebruikt ("Dit IMEI-nummer is eerder gebruikt in een andere promotie. De huidige promotie mag niet gecombineerd worden met deze andere promotie.").

Een week proberen de promoties te verkrijgen begint stilaan te lijken op een scam. Misschien moeten we eens de economische inspectie op de hoogte brengen van deze praktijken?

Brecht

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
JuizeT
Journeyman
Opties

Het registratieformulier is ondertussen blijkbaar aangepast. Het is nu wel mogelijk om het IMEI-nummer in te geven en de foto op te laden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

26 Antwoorden
Members_Y4E2UrI
Apprentice
Opties

Mijn vrouw zat een uur te chatten via whatsapp met iemand van Samsung.

We werden aangeraden om een andere browser te gebruiken, maar ook dat werkte niet. We kunnen de aanvraag gewoonweg niet valideren. Alles doorsturen via mail zien ze niet zitten. Uiteindelijk kregen we als finaal antwoord van medewerkster "Colla": "Ik kan nu geen bestanden toevoegen omdat de link nog actief is, dit kan na den 27e."

Dus ja, blijkbaar wordt alles eraan gedaan om mensen te ontmoedigen hun promoties te verkrijgen.

Wordt dus vervolgd...

SteveVdm
Apprentice
Opties
Hier hetzelfde...
Wat een klucht!
SteveVdm
Apprentice
Opties
Het antwoord dat steeds gegeven wordt...vorige week en ook vandaag. Benieuwd voor volgende week...1718369668024.jpg
Lilouxx12
First Poster
Opties
Heb net alles doorgestuurd, wel reeds bevestigingsmail ontvangen, nu afwachten. Wordt vervolgd
Tibeke
First Poster
Opties
Hier ook problemen met opladen van foto IMEI-nummer. Werkt dit ondertussen bij jullie?
0 Likes
SteveVdm
Apprentice
Opties
Nope...werkt nog steeds niet.
Benieuwd als het ooit zal werken...
Hebben ze toch wat euro's uitgespaard. 🤑🤔
0 Likes
sam_S
First Poster
Opties
Hetzelfde probleem hier. Had bij zowel de cashback als de aanvraag van de tablet een mail dat ik die bestanden niet had geüpload (zeker van wel). Aanpassen van de link werkt niet
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Y4E2UrI,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Had je wel een registratienummer? Zo ja, kan je mij voorzien van die?

Met groet

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Jefke02
First Poster
Opties

Heb hetzelfde probleem qua opladen en werd ook aan het lijntje gehouden. Nu kreeg ik bericht dat ze mij helaas moeten teleurstellen dat mijn aanvraag mislukt is. Als er 1 teleurstelling is dan is het wel Samsung. Als je even opzoekt blijkt dit probleem al jaren te bestaan. Economische inspectie is op de hoogte gebracht

0 Likes