Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Waarom duurt het zo lang voor ik de Galaxy buds van een promotie krijg?

(Onderwerp aangemaakt op: 29-09-2022 08:43 PM)
1023 Weergaven
Members_oYeZEq0
First Poster
Opties

Dus je koopt Galaxy S21 waar geen jack aansluiting op zit en draadloze oortjes nodig zijn. Samsung heeft een actie waar je gratis Buds (85 euro waarde) krijgt als je de S21 koopt. Maar dan 'streven' ze ernaar om na aankoop binnen 9 weken te leveren - en dit noemen ze een normale procedure.

Dat betekent dat je dus een telefoon van 600 euro koopt waar je 9 weken lang niet handsfree mee kunt bellen, geen muziek mee kunt luisteren in de trein en op de fiets, etc omdat de oortjes van mijn huidige Galaxy niet werken. En als je een berichtje stuurt met de vraag of ze sneller bezorgd kunnen worden krijg je de reactie dat er 'naast jou nog honderden mensen registreren'. Oftewel: jammer dan want aan onze actie heb je helemaal niets. Ook leuk dat jullie verder verwijzen naar kleine lettertjes in de actievoorwaarden die ik vooraf had moeten checken, maar je snapt zelf ook dat niemand verwacht dat iets 9 weken moet duren.

Hoe hebben jullie dit zelf bedacht dan Samsung? Dat mensen hun nieuwe telefoon van 600 euro voor 2-3 maanden in de kast leggen ofzo? 

Edit: Vanwege de privacy van mijn collega's heb ik het screenshot van je privé gesprek verwijderd.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_oYeZEq0 , goedemorgen.

Om de Galaxy Buds te claimen van een promotie dien je je te registreren via onze website. Nadat je je hebt geregistreerd ontvang je ook een deelname bevestiging, hierin wordt ook uitgelegd wat de procedure is en binnen welk tijdsbestek jouw aanvraag wordt behandeld.

Wij doen ons uiterste best om dit natuurlijk ook zo snel mogelijk te beoordelen en vervolgens deze te versturen.

Hopelijk ontvang ook jij snel de Galaxy Buds! Houd dan ook goed je e-mail in de gaten.

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Oke mooi verhaal. Ik zou blij zijn dat ik tenminste wat krijg.. Bij hoeveel merken krijg je iets "gratis"
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Zo lang zijn de voorwaarden niet en het staat er gewoon duidelijk, als je maar leest. Het heet niet voor niets actie"voorwaarden". Daarnaast hebben telefoons (ook apple en andere niet samsung telefoons) al jaren niet meer een aux aansluiting.. en is dit ook al jaren de procedure van promoties (een cadeautje wat ze niet hoeven te geven by the way..)

Eigenlijk benoem je alleen maar punten welke je van te voren gewoon had kunnen weten. De enige die jou in dit geval oplicht ben je zelf.

P.s. volgende keer als je iets quote, zorg dan ook dat je de daadwerkelijke tekst quote want nu zet je voor mij te lezen vriendelijke klantenservice medewerker behoorlijk naar neer. Niet bepaald netjes van je.

P.s.s. je kan gewoon oortjes kopen met een usb-c aansluiting. Fijne avond
Members_oYeZEq0
First Poster
Opties

Nee, het is niet gratis, het is inbegrepen. Het is voor mij op dat moment de reden om voor de S21 te gaan - duurder maar wel inclusief oortjes.

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Als het inbegrepen was, dan zat het in de doos.
Members_oYeZEq0
First Poster
Opties

Zoals je ziet is het een screenshot. Dit is gewoon de daadwerkelijke tekst hoor, niets aan aangepast. Ik ben er niet op uit om teksten aan te passen?

Waar het om gaat: je maakt een beslissing op basis van de 'ontvang de buds ter waarde van 149,95' tekst, niet op basis van het idee dat dit 9 weken duurt in een wereld waar alles binnen 24 uur in huis is. En laat het bijvoorbeeld 2 weken duren, dan is dat natuurlijk ook geen probleem. Want laten we eerlijk zijn, zo duidelijk staat dat er nou ook weer niet.

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=XMJ4JWBP9MNHE

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Je snapt wat quoten is he?
Volgende keer je beslissing nemen op de feiten en de voorwaarden lezen dan hoef je hier geen onzin berichten te plaatsen en weet je keurig van te voren waar je aan toe bent.
Members_oYeZEq0
First Poster
Opties

Nee, het is niet gratis, het is inbegrepen. Het is voor mij op dat moment de reden om voor de S21 te gaan - duurder maar wel inclusief oortjes.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Members_oYeZEq0 ,

Goed de bijzondere voorwaarden doorlezen. Staat onderaan op de promotie pagina.

https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_51875.pdf

Schermafbeelding 2022-09-29 om 21.50.04.png

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_oYeZEq0 , goedemorgen.

Om de Galaxy Buds te claimen van een promotie dien je je te registreren via onze website. Nadat je je hebt geregistreerd ontvang je ook een deelname bevestiging, hierin wordt ook uitgelegd wat de procedure is en binnen welk tijdsbestek jouw aanvraag wordt behandeld.

Wij doen ons uiterste best om dit natuurlijk ook zo snel mogelijk te beoordelen en vervolgens deze te versturen.

Hopelijk ontvang ook jij snel de Galaxy Buds! Houd dan ook goed je e-mail in de gaten.

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200