Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Uppdatering.

(Topic created on: 20-11-2022 09:01 AM)
135 Views
AnRo90
First Poster
Options
Mina appar vill inte uppdateras, bara snurrar och så står där väntar. Har letat genom alla inställningar men kan inte se något fel. Efter ett tag så står där uppdatering misslyckad. Vet ej vad som är fel om någon kan ha svaret. Tack
0 Likes
14 REPLIES 14
professorShadi
First Poster
Options
Det kan vara utrymmet. Testa rensa lagringen ifall den är full.
0 Likes
AnRo90
First Poster
Options
Tack för snabbt svar. Men där används bara 16 av 256gb. Har en z4 fold och undrar om någon annan varit med om detta.
0 Likes
JakeSully
Helping Hand
Options
Är det i Google play store eller galaxy store? Pröva tvångs avsluta appen och sedan rensa cache och data. Sen prova igen
0 Likes
AnRo90
First Poster
Options
Google play store.
0 Likes
AnRo90
First Poster
Options
Hur gör jag detta då?
0 Likes
JakeSully
Helping Hand
Options
Öppna appen sen gå tillbaka till bakgrunds appar och tryck på playstore ikonen över rutan och välj app info och sedan där tryck på tvångs stoppa och sen tryck på rensa cache och data.
0 Likes
AnRo90
First Poster
Options
Tack för bra svar. Men det verkade inte göra någon nytta tyvärr. De laddar inte ner utan bara snurrar och står väntar.
0 Likes
Vxd
Pioneer
Options
Det är din wifi leverantör som har några servrar nere, bara vänta tills de fixat dem. Hände samma sak med mig. Om du har oändlig mobildata, lada ned appar på den istället, då funkar det
0 Likes
AnRo90
First Poster
Options
Okejdå, misstänkte att det var routern först då det är problem med att streama genom mobilerna på Youtube, den bara buffrar. Så uppdaterade routern men fortfarande samma problem.
0 Likes