Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung cloud benaderen om bestanden te recupereren na verloren GSM

(Onderwerp aangemaakt op: 15-01-2021 10:59 PM)
591 Weergaven
RachidH
Journeyman
Opties

Beste,

Ik ben gisteren mijn smartphone Samsung Galaxy A70 kwijt. Hierop stonden meerdere foto's en video's van mijn kinderen, etc.. Helaas was de batterij bijna plat (1%) en had ik deze even uitgeschakeld.
Zeer jammer want nu kan ik deze niet meer traceren. Ik heb ondertussen wel aangifte gedaan bij de Politie met een IMEA code.

Een deel daarvan waren reeds gesynchroniseerd met een oudere toestel maar de overige foto's en video's ben ik dus voorlopig kwijt. Ik heb ingelogd op Samsung cloud (https://account.samsung.com/membership/contents/scloud/scloud-gate) en heb daar de mogelijkheid om de bestanden aan te klikken, alleen kan ik dit niet omdat ik moet bevestigen of ik de juiste persoon ben (toegangsrechten) - om te bevestigen wordt een melding (SMS)doorgestuurd maar dit is naar de verloren GSM waardoor ik in een straatje zonder einde zit en het probleem niet opgelost geraakt.

Ik heb daarnet de helpdesk gebeld, een medewerkster die daar zat wist blijkbaar niet eens waar ik het over had en sprak over aan en uitknop van een computer in te duwen, Met alle respect, maar ik kon mijn oren niet geloven over de onzin die ze aan de lijn aan het uitkramen was, ik begon mijn twijfels te hebben over het niveau van de helpdesk, want iets later zei ze me gewoon om af te haken en terug te bellen... Ik dacht dat Samsung beter kon op vlak van service, maar bon. Ik hoop dat iemand mij hier verder wat op weg kan helpen of raad kan geven zodat ik toch belangrijke data terug kan recupereren.

met vriendelijke groeten

Rachid H.

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
RachidH
Journeyman
Opties

@ Rohit: 

Ik probeer vanavond via desktop.aan te loggen en laat u iets weten achteraf. Tis wel zo, de eerste keer lukte dit niet. Mijn smartphone heb ik terug gevonden maar deze blijkt nu defect (moederbord defect) en GSM is ook plat.

 

Bedankt voor de reactie!

 

Groeten

 

Rachid

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ten eerste zou ik zorgen dat je een simkaart krijgt van je provider zodat je nummer terug kan krijgen. Daarmee kan je dan inloggen en de bestanden terug halen.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @RachidH, goedemorgen.

 

Welkom op de Samsung Community! 

 

Wat enorm balen dat je je telefoon kwijt bent geraakt. Je kunt ook afstand een back-up maken van je telefoon, echter zul je hiervoor wel moeten inloggen met hetzelfde Samsung-account.

Wanneer je een nieuwe SIM-kaart hebt ontvangen kun je ook weer inloggen via de twee staps verificatie. Voor meer informatie over het afstand benaderen van je telefoon kijk dan hier

 

Laat je me weten of het je gelukt is?

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
RachidH
Journeyman
Opties

Dag Martijn, bedankt voor uw feedback. 

Ik heb de smartphone teruggevonden, tot zover het goede nieuws. Spijtig genoeg blijkt deze niet meer te werken, een technieken liet mij weten dat de moederbord moet worden vervangen. Bij Samsung hersteldienst gebruikt men de argument waterschade om dit niet te herstellen (is nog onder garantie). Een andere externe technieker keek dit na, er waren geen sporen van waterschade terwijl deze met een robuuste hoes nooit ergens in aanraking is gekomen met water (tenzij men een regendruppel daar ook als oorzaak in gaat aanduiden)

 

Ik ga eens vanavond kijken of ik via de Samsung Cloud mijn data terug kan downloaden 

 

Ik hoop dan dat dit zal lukken.

 

Bedankt om te helpen! Iets wat ik niet kan zeggen van Samsung of Samsung hersteldienst.

 

Groeten

 

Rachid

0 Likes
Oplossing
RachidH
Journeyman
Opties

@ Rohit: 

Ik probeer vanavond via desktop.aan te loggen en laat u iets weten achteraf. Tis wel zo, de eerste keer lukte dit niet. Mijn smartphone heb ik terug gevonden maar deze blijkt nu defect (moederbord defect) en GSM is ook plat.

 

Bedankt voor de reactie!

 

Groeten

 

Rachid

0 Likes
RachidH
Journeyman
Opties

Beste forumleden,

ik ben er nu wel in geslaagd om via Samsung Cloud de foto's en videobestanden terug te recupereren

 

bedankt voor al jullie hulp en suggesties!!

groeten

 

Rachid

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Top!! Zorg nu voor een 2e backup locatie.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes