Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Mijn eigen profielfoto verdwijnt telkens van whatsapp

(Onderwerp aangemaakt op: 17-03-2022 04:21 PM)
6160 Weergaven
Mart26
First Poster
Opties

Hoi, weet iemand hier iets op? Mijn eigen profielfoto verdwijnt meerdere keren per dag van Whatsapp. Dit gebeurt meestal als ik naar mijn telefoonlijst ga, en weer terug naar Whatsapp.

Hij is dan ook niet voor mezelf zichtbaar, en ik moet dan de profielfoto weer herplaatsen. Heel vervelend, aangezien dit al 1,5 jaar aan de gang is; eerst bij mijn X Cover 4s, en nu ook bij mijn nieuwe X cover 5.

Van Samsung kreeg ik het advies dit aan Whatsapp te vragen, maar toen ik daar het vragenformulier online invulde kreeg ik een standaard antwoord van een computer terug, die denkt dat het om blokkade van iemand gaat, terwijl dat niet zo is. Toen ik antwoorde dat ik een echt persoon wilde spreken kreeg ik van die medewerker als tip om mijn hele Whatsapp te deleten, maar dat gaat me te ver omdat ik dan alle berichten kwijt ben.

Wie kent dit probleem en weet hier een oplossing voor? Whatsapp opnieuw installeren en andere profielfoto's gebruiken heeft geen enkel nut gehad.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kunt een backup van je chats maken en dan Whatsapp gewoon verwijderen. Daarna de backup van je chats weer terug zetten. Ik raad je zeker aan om dit te doen als eerst. Na het verwijderen van de app even je toestel herstarten en dan opnieuw de app installeren.

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kunt een backup van je chats maken en dan Whatsapp gewoon verwijderen. Daarna de backup van je chats weer terug zetten. Ik raad je zeker aan om dit te doen als eerst. Na het verwijderen van de app even je toestel herstarten en dan opnieuw de app installeren.

Mart26
First Poster
Opties

Hoi, bedankt voor je antwoord, ik ga het proberen! Is dit een vaker voorkomend probleem?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Nog nooit van gehoord, en het is een probleem van Whatsapp. Misschien dat hun het vaker hebben gehoord.

Lilwihi
First Poster
Opties

Hier ook last van heel irritant

Helaas heeft verwijderen en opnieuw installeren hier niet geholpen. 

Hopelijk volgt er een antwoord van iemand 

0 Likes
Mart26
First Poster
Opties

Hoi, bij mij is het opgelost. Ik heb in mijn telefooncontacten wat overbodige nummers verwijderd, en zo kwam ik er toevallig achter dat een te volle telefoonlijst de oorzaak kon zijn. Sindsdien was mijn profielfoto weer terug en verdween hij niet meer!

0 Likes
avk2001
First Poster
Opties
Ik heb het het ook, ik weet niet wat het kan zijn
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Lilwihi en @avk2001 

Hi there, goedemorgen.

Wat is het modelnummer van je telefoon? En is deze verder up-2-date? Heeft WhatsApp wel de juiste rechten en machtiging voor de toegang tot je bestanden? Blijft je profielfoto wel staan wanneer je het cache geheugen van WhatsApp leegmaakt? Ga hiervoor naar: Instellingen > Apps > WhatsApp > Opslag > Cache legen.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Patrick48
Apprentice
Opties
Hier ook last van dat probleem, vreemd iets
0 Likes