op 29-01-2025 01:27 PM
Hallo,
Leuk en aardig dat Samsung mensen probeert over te halen om over te stappen naar de nieuwe S25 reeks. Zo ook heb ik (misschien straks: "had") interesse, echter als ik alle vouchers invul dan komt de korting niet overeen met eind bedrag. Meerdere keren contact gehad met de Samsung helpdesk en niemand kon me helpen, de interne afdeling had kennelijk weekend (ook dat kan natuurlijk) en kregen daar geen support van. Toch besloten om de S25U te bestellen om van de "early bird deal" te kunnen profiteren in de Samsung Shop App en dan toch mijn teveel betaalde bedrag achteraf te claimen.
Allerei printscreens gemaakt en opgestuurd (via Whatsapp) belt er een zekere super onvriendelijke dame op genaamd Marousja met dat mijn berekening niet klopt en dat ik geen geld terug krijg en dat ik het daar maar mee moet doen.
Als ik dan vraag of ik dan Samsungs berekening mag inzien om te snappen wat er mis is dat krijg je te horen: "niet mogelijk". Waar hebben we het over, alsof een simpele berekening met plus en min niet gedeeld kan worden? Ze kapt vervolgens het gesprek af en hangt op.
Totaal klant onvriendelijk, sterker nog super arrogant.
Ik overweeg nu om mijn bestelling te annuleren en mijn collectie Samsung voor iets anders te gaan vervangen en dat voor mijn hele gezin.
Omdat mijn berekening niet geheim is voeg ik deze toe, dan kunnen jullie deze zien en als iemand ziet wat ik verkeerd heb gedaan dan hoor ik dat ook graag:
Groet,
Keith
op 30-01-2025 03:07 AM
op 30-01-2025 10:21 AM
Hoi Nick,
Ik vind dat we dit niet kunnen laten gebeuren. Dit is "dwaling" oftewel misleiding. Ik hoop dat meerdere mensen zich melden. Samsung kan hier niet zomaar mee wegkomen.
Het rekensommetje is heel simpel, daar kan niet veel fout in gaan. Toen ik van het weekend de mensen van de helpdesk had gesproken zeiden zei ook dat klopt niet, maar die dame die me gisteren terugbelde zei gewoon heel arrogant: "de berekening van Samsung klopt en daar moet u het maar mee doen, accepteert u dat", waarbij ik zei "Nee, dat accepteer ik niet. Laat dan op zijn minst zien wat ik verkeerd heb berekend. Nee dat kan niet u moet het accepteren." Vervolgens heeft ze het gesprek afgerond en gewoon botweg opgehangen. Ik hoop zo dat ze dit gesprek hebben opgenomen, want dit was verre van klantvriendelijk. Als dit de stijl is van Samsung, nou dan ben ik wel klaar. Ik zie ook op Trustpilot en andere sites dat Samsung qua communicatie en service erg in gebreke blijft.
Kortom, meldt u allen om een case naar Samsung te maken!
op 30-01-2025 10:48 AM
op 30-01-2025 11:23 AM
Klopt bij mij precies hetzelfde, sigaren uit eigen doos. Dus gewoon misleiding is dit. Beetje jammer dat Samsung dit doet.
Ik had mijn S24U particulier verkocht. Ik speel met de gedachte om mijn bestelling te cancellen/terug te sturen naar Samsung en over te stappen naar een ander merk.......
op 30-01-2025 12:52 PM
op 30-01-2025 01:45 PM
Komt heel bekend voor.
Ik hoop het ook, tot op heden blijft het akelig stil vanuit de Samsung hoek. We wachten het maar af.
Dank voor je reacties en delen van jouw ervaring.