Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Levering galaxy buds

(Onderwerp aangemaakt op: 16-06-2021 11:26 PM)
564 Weergaven
marielle69
Journeyman
Opties
Leuk om een promotie te doen met gratis galaxy buds met nieuwe Samsung S21 bijna 10 weken geleden mijn bevestiging ontvangen en nog geen oortjes. Wat is er aan de hand? Het is toch niet ingewikkeld om ze te versturen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
marielle69
Journeyman
Opties
En dan opeens vandaag uit het niets staat DHL voor de deur met de prachtige Buds...
Dank je wel Samsung voor deze actie!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Op het moment van de promotie had Samsung een bepaalde hoeveelheid buds op voorraad, dat nummer is ver overschreden door het grote succes. Vandaar dat sommige mensen langer moeten wachten helaas. Sommige mensen hier op het forum kregen ze pas na 3 maanden. Dus ik vermoed dat je ze vrij snel krijgt👌
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @marielle69,

Welkom op de Community.

Als je voor mij het registratienummer hebt, kijk ik graag voor je na hoe het ervoor staat 👍

rsz-846676
0 Likes
marielle69
Journeyman
Opties
Nld3666572sghpl
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Daar kan ik niets op vinden. Kun je het registratienummer nog eens controleren? 

rsz-846676
0 Likes
marielle69
Journeyman
Opties
Excuus: NLD3666572SGHPC
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Thanks! Nu heb ik hem wel kunnen vinden. De huidige status van jouw deelname is: Awaiting For Delivery

Ik kan je helaas nog geen duidelijke indicatie geven van wanneer je het pakketje kunt verwachten. Ik raad je aan om je mailbox (en spamfolder) in de gaten te houden. Zodra het pakketje is aangemeld bij PostNL, ontvang je een T&T code per mail.Tot die tijd wil ik nog even beroep doen op je geduld, al snap ik dat je graag wilt genieten van je Buds 😉

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
marielle69
Journeyman
Opties
En dan opeens vandaag uit het niets staat DHL voor de deur met de prachtige Buds...
Dank je wel Samsung voor deze actie!
BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan, top. Fijn dat je de Buds binnen hebt. En, hoe bevallen ze? 😁

Veel plezier ermee!

rsz-846676