Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bereik Bluetooth S serie tov A serie

(Onderwerp aangemaakt op: 13-06-2021 05:40 PM)
244 Weergaven
BiancaT
Student
Opties

Goedemiddag. Mijn dochter draagt ivm diabetes een sensor in haar arm. Deze sensor communiceert via NFC en Bluetooth met haar telefoon. Voorheen was dit een Samsung S8+. Zelfs wanneer zij in een andere kamer was, was er nog verbinding.

Nu heeft zij een Samsung A42. Ook met NFC en ook met Bluetooth 5.0. Echter de connectie gaat al verloren wanneer zij op 3 meter afstand is. Ondanks zelfde Bluetooth versie, is er toch verschil tussen de telefoons? Is het signaal op een S variant van de Samsung toch sterker dan op een A variant? Alvast bedankt voor de reactie! Met vriendelijke groeten, Bianca

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Beide telefoons hebben een andere chipset dus het zou best kunnen dat de S8+ als flagship toestel van een paar jaar terug beter bereik heeft dan de A42 wat een budget toestel is, en dus een midrange chipset heeft. Je kunt hier ook verder niks aan doen. Mijn advies is om altijd voor de S serie te gaan omdat dit echt top telefoons zijn😁
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BiancaT
Student
Opties
Denk dat je gelijk hebt. Toch maar weer switchen naar de S serie. Dank je wel voor je reactie! 💐
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Fijne avond verder😀
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @BiancaT,

Welkom op de Community!

Mocht je interesse hebben in een nieuw Samsung toestel tegen een gereduceerde prijs, dan kun je mij een privebericht sturen 👍

rsz-846676
0 Likes