Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Naar San Francisco met Samsung!

(Onderwerp aangemaakt op: 31-01-2025 11:05 AM)
1294 Weergaven
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

image
Hallo Community,

Op 20 Januari vlogen ik en Kelly van Samsung naar de Verenigde Staten voor Samsung Galaxy Unpacked. Dit vond plaats in San Jose, Californië op 22 Januari. We verbleven in het Grand Hyat hotel in downtown San Francisco.
image
Dit is TM Roh, de president van Samsung Mobile eXperience.
image

image
image
De presentatie van de S25 serie was ontzettend gaaf om live mee te maken.

Na de presentatie was er een ruimte waar we gelijk de nieuwe toestellen konden bewonderen.
image
Hier zag je vooral veel influencers en media die met de nieuwe toestellen aan de slag gingen en uiteraard alle andere Members Stars uit de andere landen.

Na Unpacked kregen we een workshop over de nieuwe toestellen, dit was ook in San Jose. We kregen hier de nieuwe toestellen om een paar dagen mee te spelen en opdrachten uit te voeren.
image
Dit was de S25 Ultra die ik 3 dagen mocht lenen om mee aan de slag te gaan in San Fransisco.
image
Na de workshop gingen we naar een locatie genaamd The Glasshouse in San Jose voor Unpacked Night. Hier kregen we lekker eten en was er een feest om Unpacked te vieren.
image
De overige dagen van de week waren we bezig met het uitvoeren van opdrachten die bij ons weekprogramma hoorden. Dit bracht ons bij fantastische locaties😁
image
Dit is de Golden Gate Bridge één van de meest bezochte bezienswaardigheden in de hele stad. Dit is iets wat je zeker niet kan overslaan als je San Francisco bezoekt.
image
image

image
Je hebt hier een heel gebied waar je lekker kunt rondwandelen en een souvenirwinkel.

Foto's en video's maken vanaf deze kant van de brug is leuk maar eigenlijk wil je de andere kant van de brug bezoeken en de bergen erachter.😁
image

image
image

image
image
image
Zoals je ziet heb je echt het beste uitzicht ooit aan de andere kant van de Golden Gate Bridge. Echt geen moment spijt van gehad dat we daar zelf met een Uber heen zijn gegaan.

We zijn uiteraard ook naar Fishermans Warf gegaan. Hier kun je genieten van lekker eten aan het water en naar de zeeleeuwen kijken.
Dit is echt een fantastisch gebied om lekker rond te wandelen en van de zon en omgeving te genieten.
image
Vlakbij Fishermans Warf liggen 2 beroemde schepen. De Pampanito, een onderzeeër van de Balao-klasse en de SS Jeremiah O'Brien, een noodvrachtschip.

Er was helaas niet genoeg tijd om aan boord te gaan voor een bezoekje.
image
image
We hebben ook een bezoekje gebracht aan Alcatraz. Je kunt hier alleen met een boot komen aangezien het een eiland is. Hier heb je een fantastisch uitzicht op de stad en de Golden Gate Bridge in de verte. Ook kun je hier genieten van de natuur, mooie planten en bloemen.
image
image

image
image

image

image
image

image
Zoals je ziet is het bezoeken van Alcatraz echt supergaaf, vooral als het mooi weer is.

Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad deze week en wil hierbij ook Samsung bedanken voor deze geweldige reis.😁

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
8 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Zoals gewoonlijk weer een geweldig verslag! Complimenten! 👍🏻

signatureee
Groet, Dick

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Thanks😁 Het was echt een ontzettend leuke week. Echt super om dat mee te mogen maken met Samsung.
ClausJZ
Black Belt 
Opties
Mooi Patrick, goed verhaal met prachtige foto's 👍
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Thanks Claus! Ik heb mijn best gedaan😁
Roli56
Apprentice
Opties
Geweldig, genoten van je verslag 👏
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Thanks😁 Het was een ontzettend leuke week.
0 Likes
Chrissy-quoter
Voyager
Opties
Heel erg mooi!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Thanks @Chrissy-quoter 😁