Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

APP needs access to file system

(Topic created on: 10-02-2024 05:12 PM)
233 Views
zenair
Student
Options
Have a new Galaxy A54. One of my APPs needs access to file system, When I check the pemissions for the APP it sais "no permission needed". However it needs file system access. I try to change permissions in the "APPpermissions" but cannot change any permission.
In my old Huawei mobile it works to set file acces permission for this APP.
How can I set APP permissions in my new mobile?

5 REPLIES 5
mocko
Apprentice
Options
Access to filé system
mocko
Apprentice
Options
Jag förstår inte engelska bara ytterst lite. Har jag nån nytta av denna app det verkar knäppt att ha den när vi inte kan förstå varandra! Hur gör jag nu??
2TC-sy67
Navigator
Options
Du måste gå till Inställningar, Applikationer - där högst upp på skärmen på höger sida - klicka på 3 lika punkter - Hantera behörigheter, Distinctive Access - välj Hantera behörigheter, och aktivera inställningarna för önskad applikation.
zenair
Student
Options
Tack, kom nog lite längre nu! Men "min" APP (heter Duplimapp) hittar jag inte i nåra Applistor, inte under Bhörighetshanterare/Filer och media 1 av 4 appar tillåts/se fler appar som har filbehörighet. Nu kommer en lista "Tillgång till alla appar" som innehåller många Appar, men inte min...
Kan det vara så att jag som användare behöver nån speciell behörighet för att sätta behörigheter på Appar?
2TC-sy67
Navigator
Options
Menar du DupliApp? Det här alternativet är tillgängligt för Facebook- och WhatsApp-applikationer. Om det inte ger dig möjlighet att aktivera DupliApp, ligger problemet i din Android-version. Den första applikationen är integrerad med systemet och den andra applikationen laddas ner från Play Store.