Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Xcover4 (SM-G390FZKAPHN) verschillende apps beginnen crashen na update

(Onderwerp aangemaakt op: 07-11-2018 12:28 AM)
255 Weergaven
MrMJU
Apprentice
Opties

Plots beginnen verschillende apps te crashen op mijn Xcover4 (SM-G390FZKAPHN).

 

Ik denk dat een paar weken geleden ik een update van Samsung ontvangen heb (weet niet meer excact wanneer).

Op dat moment viel het mij al op dat de vliegtuigstand afzetten anders verliep dan anders. Door deze af te zetten sprong dit scherm steeds onmiddellijk terug naar het homescreen.

 

Toen ik enkele dagen geleden de smartphone een tijdje af had staan, en terug opstartte bleken er verschillend apps te crashen (K9 mail, VRT NWS) enz.

Eerst dacht ik dat het door de apps afzonderlijk kwam, maar vandaag begon nog een bank-app te crashen.

 

Kunnen jullie aub de vorige versie van Android terug uitrollen of een stevige fix voor dit probleem releasen?

Best zo snel mogelijk!

 

0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik zou dit even proberen:
Backup en reset:
http://smsng.nl/resetmobfbwc

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
MrMJU
Apprentice
Opties

Ik zou graag weten wat de oorzaak is voor ik alles weer opnieuw moet gaan instellen.

 

Het is begonnen na een update dus Samsung, indien ze inzitten met hun klanten zouden ze dat toch ergens moeten onderzoeken?

Het erge is dat je op deze toestellen vertrouwd, eigenlijk moet men er dan echt wel van kunnen uitgaan dat men voorzichtig is alvorens een update uit te rollen.

 

Is er een mogelijkheid om te weten te komen waarom dit nu gebeurt?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Oorzaak is moeilijk te zeggen.. Ik hoor deze melding nu voor het eerst, op internet kan ik ook niks vinden van meer mensen die hier last van hebben na de update. Een update word uitvoerig getest, alleen elk toestel is apart omdat er zoveel dingen geïnstalleerd word door de gebruiker. Misschien veroorzaakt een app die je zelf gedownload hebt een probleem voor de rest, maar dat is gokken. Handigste is om mijn stappen uit te voeren om er z.s.m. weer normaal mee te kunnen werken.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
MrMJU
Apprentice
Opties

Opgelost!

 

Bleek de vorige update te zijn die problemen had met de internetverbinding.

Gisteren was er een nieuwe update ter beschikking die dat opgelost heeft.

 

Voor alle mensen die dat probleem ook hebben, ga naar instellingen -> software update en controleer of je de laatste versie hebt. De mijne dateert van 10/11/2018 en geeft aan dat het deze is: G390FXXU2BRJ1

 

 

0 Likes