Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung oortjes doen het niet meer!

(Onderwerp aangemaakt op: 10-05-2023 02:00 PM)
587 Weergaven
jenny123
Journeyman
Opties

Vorige week stopte mijn linkeroortje van mijn Samsung oortjes (model EO-EG920BW volgens mij) opeens met werken. Ik heb de oortjes geprobeerd op verschillende apparaten, maar hij blijft het niet doen, dus het probleem ligt waarschijnlijk bij de oortjes zelf. Ik heb verder niks raars gedaan met mijn oortjes, dus ik vroeg me af of iemand weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Erg vervelend dat je oortje het niet meer doet😔 Je kunt het setje aanmelden voor reparatie > https://bit.ly/2jwV3SJ Dat lijkt mij de beste oplossing.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Gezien het feit dat het al oudere en beraadde oortjes zijn is de kans erg groot dat je kabel breuk hebt. Dit komt met kabels helaas gewoon voor. 

voor ongeveer een 10tje heb je al een nieuw setje!

0 Likes
Oplossing
De Roze Ijsjeskraam
Journeyman
Opties

tegenwooordig heb je draadloze buds van samsung ik vind dat dat de beste oplossing is in dit topic je moet geen bedrade meer nemen 

5 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Erg vervelend dat je oortje het niet meer doet😔 Je kunt het setje aanmelden voor reparatie > https://bit.ly/2jwV3SJ Dat lijkt mij de beste oplossing.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Gezien het feit dat het al oudere en beraadde oortjes zijn is de kans erg groot dat je kabel breuk hebt. Dit komt met kabels helaas gewoon voor. 

voor ongeveer een 10tje heb je al een nieuw setje!

0 Likes
Oplossing
De Roze Ijsjeskraam
Journeyman
Opties

tegenwooordig heb je draadloze buds van samsung ik vind dat dat de beste oplossing is in dit topic je moet geen bedrade meer nemen 

jenny123
Journeyman
Opties

goed om te weten, dankjewel!

jenny123
Journeyman
Opties

dankjewel!

0 Likes