Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

video bellen met galaxy s7

(Onderwerp aangemaakt op: 12-02-2017 01:39 PM)
12290 Weergaven
Christian1989
First Poster
Opties

waarom kna ik niet video bellen met mijn Galaxy s7 terwijl mijn vrouw dit wel kan.

ik kan ook nergens vinden om het aan te zetten of iets dergelijks.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Christian,

Videobellen werkt alleen over 3G of 4G, en dus niet WiFi. Als je probeert te videobellen, zorg er dan voor dat je verbonden bent met het mobiele netwerk.

Als je dan nog steeds niet kunt videobellen, is het raadzaam te kijken naar het volgende. Ondersteunt je abonnement en de telefoon en het abonnement van de persoon die je probeert te bellen wel videobellen? Sommige providers zetten videobellen standaard uit om onverwachte kosten te voorkomen. Via je provider kun je nagaan of dit het geval is en deze blokkade opheffen.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Christian,

Videobellen werkt alleen over 3G of 4G, en dus niet WiFi. Als je probeert te videobellen, zorg er dan voor dat je verbonden bent met het mobiele netwerk.

Als je dan nog steeds niet kunt videobellen, is het raadzaam te kijken naar het volgende. Ondersteunt je abonnement en de telefoon en het abonnement van de persoon die je probeert te bellen wel videobellen? Sommige providers zetten videobellen standaard uit om onverwachte kosten te voorkomen. Via je provider kun je nagaan of dit het geval is en deze blokkade opheffen.

kevin-sig
0 Likes
Christian1989
First Poster
Opties

oke dan zal ik maar is kijken bij me provider.

want mijn vrouw kan het wel maar als ik haar probeer te video bellen dan lukt het vanaf mijn knat niet dus denk dat het dan aan mijn telefoon ligt.

0 Likes
Cindydeleeuw
First Poster
Opties

Beste mijn beide ouders kunnen niet leer facetime via 3g is dit normaal ze hebben allebij een abollement maar als men mama belt zegt het verbinding is bezet en mijn papa is buiten 3g zone kan iemand me een opllosing geven 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Facetime is voor Iphones.. Misschien Apple vragen om hulp? Of Google Duo gebruiken.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes