op 12-02-2017 01:51 PM
Mijn telefoon is onlangs terug van reparatie gekomen. De reparatie is geslaagd (het scherm doet het weer naar behoren) maar op een één of andere miraculeuze wijze krijg ik nu na elke keer opstarten van de browser de homepage van Facebook als startpagina. Ik heb de geschiedenis al gewist en vervolgens met de homebutton naar het startscherm gegaan maar iedere keer weer blijft Facebook als homepage opstarten. Ook heb ik de cookies gewist maar ook dit mocht niet baten.
Hoe krijg ik het zo in de browserinstellingen dat Google mijn homepage wordt en blijft?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-02-2017 02:23 PM
Hoi Dominic,
Uit zichzelf veranderende startpagina's is natuurlijk niet de bedoeling. Hoe je hem terugzet naar Google ligt aan de browser die je gebruikt. Ik zet hieronder de stappen voor de standaardbrowser en voor Chrome, omdat beide browsers standaard geïnstalleerd op de telefoon staan. Laat het me weten als je een andere browser gebruikt.
Standaardbrowser Samsung:
Open de pagina die je als startpagina wilt hebben, in dit geval zal dat www.google.nl zijn. Druk rechtsboven op Meer --> Instellingen --> Startpagina. Kies hier voor huidige pagina.
Google Chrome:
Druk rechtsboven naast de geopende tabbladen op de drie puntjes, kies voor Instellingen --> Startpagina --> Deze pagina openen en vul hier https://www.google.nl in.
Ik hoor graag of het nog gelukt is.
op 12-02-2017 02:23 PM
Hoi Dominic,
Uit zichzelf veranderende startpagina's is natuurlijk niet de bedoeling. Hoe je hem terugzet naar Google ligt aan de browser die je gebruikt. Ik zet hieronder de stappen voor de standaardbrowser en voor Chrome, omdat beide browsers standaard geïnstalleerd op de telefoon staan. Laat het me weten als je een andere browser gebruikt.
Standaardbrowser Samsung:
Open de pagina die je als startpagina wilt hebben, in dit geval zal dat www.google.nl zijn. Druk rechtsboven op Meer --> Instellingen --> Startpagina. Kies hier voor huidige pagina.
Google Chrome:
Druk rechtsboven naast de geopende tabbladen op de drie puntjes, kies voor Instellingen --> Startpagina --> Deze pagina openen en vul hier https://www.google.nl in.
Ik hoor graag of het nog gelukt is.