Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung galaxy s7 edge scherm flikkert

(Onderwerp aangemaakt op: 12-02-2017 11:14 AM)
23055 Weergaven
raymond1
Student
Opties

Het scherm flikkert hevig op de achtergrond kan je heel slecht de apps zien. Ze reageren wel oké maar op de voorgrond flikkert het scherm.

scherm flikkertscherm flikkert

Met de lichtbalk schuifbalk en auto licht aan / uit reageert de telefoon heftig met flikkeren

Wie o wie kan mij helpen

Met vriendelijke groet,
Raymond de Lang
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hoi Raymond1,

Flikkert het scherm constant? In dat geval denk ik namelijk dat het een technisch defect is. Je kunt het toestel voor de zekerheid nog even resetten, maar als dat het niet oplost dan raad ik je aan om het toestel ter reparatie aan te bieden.

De fabrieksgarantie is 2 jaar geldig. Een reparatie zal daarbinnen onder garantie vallen, mits er geen gebruikersschade wordt geconstateerd.

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
aardster
Student
Opties
Ik heb het flikkeren opgelost door de helderheidbalk op automatisch aanpassen gezet en filter blauw licht uitgezet en verder schermmodus aanpasbaar aangezet...nu zijn de rare balken weg en het scherm flikkert niet meer....dus even stoeien met de schermtoepassingen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Oplossing
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hoi Raymond1,

Flikkert het scherm constant? In dat geval denk ik namelijk dat het een technisch defect is. Je kunt het toestel voor de zekerheid nog even resetten, maar als dat het niet oplost dan raad ik je aan om het toestel ter reparatie aan te bieden.

De fabrieksgarantie is 2 jaar geldig. Een reparatie zal daarbinnen onder garantie vallen, mits er geen gebruikersschade wordt geconstateerd.

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
raymond1
Student
Opties

Hallo bedankt voor je reactie.

Idd reset doet niets ik merk nu ook dat er een pixel linkse midden niet werkt. Bij telefoneren gaat het schema zwart en kan geen gebruik meer worden gemaakt van scherm om bijvoorbeeld op te hangen.

Ander vraagje toestel heeft wel rechts onder een mini klein glas scheurtje maar dit is 100% niet gerelateerd aan het probleem met het scherm. Hoe zit het dan met de garantie?

Met vriendelijke groet,
Raymond de Lang
Sasha28
First Poster
Opties

Hoi, 

Ik heb precies hetzelfde probleem, heb al een afspraak gemaakt om het te laten repareren. Het enige is dat ik 2 maanden geleden de telefoon heb laten vallen waardoor het scherm in de hoek gebroken is, valt het dan alsnog onder de voorwaarden aangezien het niks te maken heeft met het technishe probleem?

Groetjes Sasha Chaboksavar

0 Likes
Davey
Helping Hand
Opties

Guys,

Op het moment dat er gebruikersschade op zit valt het niet meer onder de garantie.

Er is dan ook een hele grote kans Raymond dat je toestel zo hapert vanwege de val.

Voor meer informatie over kosten en dergelijke kan je het beste naar een servicecenter van ons gaan.

Dan kunnen ze op locatie gelijk een kijkje nemen :winking-face:

“If opportunity doesn't knock, build a door” 

---------
Signature-S10
0 Likes
Kyra98
First Poster
Opties

Ik heb precies hetzelfde maar dan met mijn S8 van ongeveer 1.5 jaar oud. Voor de rest is het scherm nog helemaal gaaf en geen defecten, valt dit onder de garantie

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Indien er geen schade is zoals valschade, waterschade etc., dan zal het onder de 2 jaar fabrieksgarantie vallen. De monteur zal hier een eindoordeel over vellen. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Oplossing
aardster
Student
Opties
Ik heb het flikkeren opgelost door de helderheidbalk op automatisch aanpassen gezet en filter blauw licht uitgezet en verder schermmodus aanpasbaar aangezet...nu zijn de rare balken weg en het scherm flikkert niet meer....dus even stoeien met de schermtoepassingen
0 Likes