Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verkoper mediam. Erg pro apple..

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2018 01:33 PM)
252 Weergaven
Steffenm
Voyager
Opties

Ik heb gisteren een verkoper van de mm gesproken.ik had graag de a8 eens willen zien. Helaas was er geen demo van.

Ik ben altijd nieuwschierig wat ze aanraden. Zodoende eens objectief een gesprek aan gegaan. 

Deze verkoper (en anderen) waren zo overtuigd over het feit dat de samsung toestellen veel onbetrouwbaarder zijn en steeds stuk gaan. Als vb. Gaf hij aan dat de s4 regelmatig ter reparatie wordt aangeboden.... defecte accu.. 

Zo beweerde hij dat je beter de iphone x kan nemen dan een s8. Om deze reden....

Zelfs de actuele accu problemen met de iphone wist hij positief te maken. 

 

Ik vind het heel jammer dat alle verkopers van de grote winkels pro apple zijn. Zelfs de opstelling was veranderd. Nu staat de stelling van iphones voor de samsung... 

Dit bevorderd de verkoop niet echt naar mijn mening.

 

Naar mijn mening hoort vooral zo een grote winkel objectief te blijven.

 

Steff
0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Ah, dan zullen zij dit inderdaad niet hebben. Niet elke Media Markt heeft zo'n medewerker, veel wel. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Jan
Helping Hand
Opties

De objectiviteit zal ook marge en/of commissie gedreven zijn. En daarbij zal wellicht de eigen ervaring ook van invloed zijn. Welk toestel had hij zelf?

0 Likes
Steffenm
Voyager
Opties

Nog geen hij ging voor de.. X.

 

Maar ik spreek meerdere verkopers.. en allemaal hetzelfde.

Het is duidelijk waar de meeste marge op  zit😉

Steff
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Sommige mensen hebben ook een voorkeur. Meestal staat er in de Media Markt een persoon met een Samsung-shirt, die zou jou van een beter advies kunnen voorzien. Het is jammer dat een verkoper zijn objectiviteit verliest, maar ik kan natuurlijk niet spreken over elke Media Markt. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Steffenm
Voyager
Opties

Helaas heb ik hier in hengelo nog nooit iemand met een samsung shirt gezien.

Ik kom er regelmatig. As ze bij me komen met de vraag kan ik je helpen? Tsja dan vraag ik altijd even naar info....

Steff
0 Likes
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Ah, dan zullen zij dit inderdaad niet hebben. Niet elke Media Markt heeft zo'n medewerker, veel wel. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes