Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beeldscherm kleiner dan 6 inch

(Onderwerp aangemaakt op: 09-10-2021 06:53 PM)
878 Weergaven
Members_nWYDYvA
First Poster
Opties

Wanneer komt er een nieuwe Samsung Galaxy met ongeveer een  even groot scherm als mijn A3 2017 ?

Ik wil geen grote smartphone  en eigenlijk ook geen Apple maar wordt nu wel naar een iPhone gedwongen.

Gerard 

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Koop een Galaxy A40, deze heeft 5.9 inch.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_nWYDYvA, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en wat gaaf om te lezen dat je op zoek bent naar een nieuwe Samsung.

Om hier een beter beeld bij te krijgen kun je het beste een kijk je nemen bij je lokale verkoper, het klopt dat de schermen wel een stuk groter zijn maar dat de behuizing misschien hetzelfde formaat heeft.

Hopelijk kun je slagen voor een nieuwe Samsung telefoon!

Groeten, 

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Hettydeheks
First Poster
Opties

Ik heb een Samsung A40, een waardeloos toestel maar dat terzijde. Ik zoek nu ook een andere Samsung met een beeldscherm van ongeveer 6 inch, maar alle nu verkrijgbare toestellen zijn minimaal 6.4 inch. Dat past niet meer in mijn broekzak. Waarom moeten die dingen steeds groter? We gaan weer terug naar de koelkasten waarmee we begonnen zijn vroeger.

0 Likes
Hettydeheks
First Poster
Opties

Heeft Samsung nu echt helemaal geen toestellen meer met een max 6 inch beeldscherm? Waarom zo groot? Ik wil mijn telefoon in mijn broekzak bij me houden, maar dat past helemaal niet meer. We zijn met hele grote begonnen, waarom nu weer?
Waarom kan ik de Samsung A20e niet meer bestellen bijvoorbeeld, een heel fijn toestel.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Hettydeheks, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

Met de Galaxy Z Flip heb je ook een toestel wat minder groot is en dan ook in je broekzak past. Of er in de toekomst ook nog telefoons worden uitgebarcht met een minder groot scherm is ook voor ons afwachten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes