Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon valt spontaan uit A51

(Onderwerp aangemaakt op: 08-05-2020 11:45 AM)
27309 Weergaven
Mike0205
First Poster
Opties

Mijn telefoon de A51 valt af en toe uit zomaar uit, wie weet hoe dat komt.

0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Als het toestel up-to-date is, kun je eventueel een reset uitvoeren.

Ik raad je aan om een back-up te maken van je gegevens met Smart Switch en vervolgens een reset uit te voeren: https://bit.ly/30Nxs1U

Als het daarna nog steeds niet goed gaat met het toestel, dan kun je hem het beste ter reparatie aanbieden via onze Ophaalservice: https://bit.ly/2jwV3SJ

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Tonnis
Student
Opties
Bedankt Martijn, maar ik heb inmiddels alles weer teruggezet naar febrieksinstellingen, het lijkt resultaat te hebben, maar ben er nog niet helemaal rustig op.

0 Likes
Oplossing
Henriet_J
Journeyman
Opties

Inmiddels de Samsung update geïnstalleerd en het is probleem is opgelost. De telefoon gaat in de AH winkel niet meer spontaan rebooten en zelfs de AH app werkt weer in de winkel.

38 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Gebeurt dat als het toestel aan de lader zit of ook als deze niet aan een lader (of een ander apparaat zit)?
0 Likes
Mike0205
First Poster
Opties
Goeiedag, dat is nog niet gebeurd toen die aan de oplader zat.
Groetjes. Mike
0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Heb je al alle update geinstalleerd op het toestel?

Zo ja, Dan adviseer ik je in iedergeval om je telefoon te backupen (via smartswitch):
https://eu.community.samsung.com/t5/Community-Newsroom/Samsung-Service-Bestanden-overzetten-met-Smar...

Vervolgens kan je een factory reset uitvoeren zonder het direct terug te zetten van een backup, als het toestel dan nog steeds spontaan uitgaat is het toestel waarschijnlijk fysiek defect en moet ie naar de garantie (Door een factory reset sluit je uit of het niet in de software zit).
0 Likes
Mike0205
First Poster
Opties
Goeiedag,
Ik heb me telefoon nog maar net 2 weken
Maar ik zal het wel proberen met switch.
Groetjes Mike
0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Als het nog binnen twee weken is kan je denk ik het beste direct contact opnemen met de verkoper om het toestel om te laten ruilen. Zeker als je het toestel op afstand hebt gekocht :smiling-face:
0 Likes
Mike0205
First Poster
Opties
Goeiedag,
Ik heb de telefoon bij belsimpel gekocht. Heeft het nog nut om het toestel naar fabrieksinstellingen te doen
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als het toestel uitvalt is het aan te raden om een reset uit te voeren. Komt het dan nog voor, dan kun je dit het beste bij de verkoper aankaarten en vragen om een omruiling.

rsz-846676
0 Likes
Mary-Anne
First Poster
Opties

Ik heb ook last van dat de telefoon spontaan uitvalt.

Graag een oplossing (en niet terug gaan naar de winkel)

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Mary-Anne,

Welk toestel heb je en wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem te verhelpen?

rsz-846676
0 Likes