Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Spraakrecorder S7

(Onderwerp aangemaakt op: 15-05-2017 07:30 PM)
11077 Weergaven
Helloyou2
First Poster
Opties

Hoe lang kan de spraakrecorder van de S7 maximaal opnemen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
AlfredMtr
Student
Opties

Ik heb gezien dat ik ongeveer 4,5 minuut spraak kan opnemen in een bestand van ongeveer 4,5 Mb. Daaruit leid ik af dat ik voor een opname van 4 uur = 240 minuten een bestand van ongeveer 240 Mb = 0,25 Gb nodig heb. Dat zou toch zo'n beetje moeten kloppen, denk ik. Is er een limitering aan een spraakopname?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Helloyou2, het ligt eraan hoeveel geheugen jij in je toestel hebt. Je kunt zelf aangeven of je de opname wilt opslaan in het toestelgeheugen of een eventuele geheugenkaart. Hopelijk kun je wat met deze info!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
AlfredMtr
Student
Opties

Ik heb een J6 met 8 GB beschikbare opslag. Hoe lang kan dan spraak worden opgenomen? Doel: vergadering opnemen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoeveel tijd je kan opnemen met de spraakrecorder wanneer je 8 Gb aan ruimte hebt is ons niet bekend. Je kan met het SD kaart slot ook een geheugenkaart plaatsen met meer capaciteit zodat je zeker weet dat je voldoende ruimte hebt.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
AlfredMtr
Student
Opties

Ik heb gezien dat ik ongeveer 4,5 minuut spraak kan opnemen in een bestand van ongeveer 4,5 Mb. Daaruit leid ik af dat ik voor een opname van 4 uur = 240 minuten een bestand van ongeveer 240 Mb = 0,25 Gb nodig heb. Dat zou toch zo'n beetje moeten kloppen, denk ik. Is er een limitering aan een spraakopname?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ook heb je de mogelijkheid om de opname kwaliteit te verlagen waardoor je een langer opname kan maken Wanneer het geheugen vol raakt zal de spraakrecorder gestopt worden. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes