Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Simcode wordt niet geaccepteerd A51

(Onderwerp aangemaakt op: 01-01-2021 02:08 PM)
764 Weergaven
Greylady
Apprentice
Opties

Net deze Samsung gekocht maar de pincode van de simkaart wordt niet geaccepteerd. Bovendien blijft hij steken op dit niveau ipv de invoer van pincode te blokkeren, hij blijft steeds 30 seconden pauzeren waarna hij weer om de pincode vraagt. Ik kan dus geen pukcode invoeren. Op mijn oude telefoon is er geen probleem met de simkaart.

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En als je op het oude toestel de pin verwijderd? Werkt het dan wel in de nieuwe?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
patrica
First Poster
Opties
ook niet
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Sorry?

Ik begrijp jouw reactie niet.

0 Likes
Greylady
Apprentice
Opties

Sorry ik bedoelde natuurlijk de pincode van de simkaart. Patrick ik heb jouw oplossing geprobeerd maar mijn nieuwe toestel blijft om pincode vragen

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Erg vreemd, je zou je provider kunnen bellen en kosteloos een nieuwe simkaart kunnen aanvragen.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Waarschijnlijk zelf ook niet gelezen. Anders had ie er wel goed in gezeten..👎

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Greylady
Apprentice
Opties

nadat een nieuwe simkaart ook niet het gewenste effect had, heb ik op internet gezien hoe je een factory reset kunt doen, en dat heeft geholpen. Gek dat de Samsung klantenservice mij deze oplossing niet heeft voorgesteld. Opgelost dus, bedankt voor jullie reacties 

BruceH
Community Manager
Opties

Dan was het niet de pincode van de SIM-kaart, maar de vergrendelcode van je toestel 😉

rsz-846676
0 Likes