31-12-2020 04:47 PM - bewerkt 01-01-2021 12:07 PM
Goedenmiddag,
ik heb een samsung tv
achterop de sticker staan volgende gegevens
model code UE55RU7172UXXH
Ik heb windows10 op mijn pc.
Mijn pc is aangesloten via een kabel maar heeft ook een wifi aansluiting.
de tv is aangesloten op kpn met een kabel
Mijn probleem is dat ik geen films of tabbladen meer kan streamen, casten of renderen. elke app of programma noemt het anders. Voorheen kon ik via google gaan streamen. De tv staat er nog in vermeld maar staat vermelding bij bron niet ondersteund. via bsplayer, vlc player en windows mediaplayer lukt het ook niet.
als ik op de tv naar menu ga en externe apparaten zoek dan vind het hij wel de pc maar ik kom er niet in want ik krijg menu met mappen en alle mappen zijn leeg. Ik heb ook nog nooit contact gezocht vanaf de tv, voorheen altijd via de pc naar tv.
als ik naar een map ga waar de film instaat die ik wil streamen kan ik wel een optie kiezen om op tv af te spelen dan lukt het wel, dus er is wel verbinding met de tv. maar ik wil graag achterkomen waarom google chroom niet meer cast zodat ik weer kan casten. Ik zou ook graag de foto's die op de pc staan op de tv laten zien maar kom er niet achter hoe ik dit moet doen. Graag hulp.
mvg Patricia
31-12-2020 08:23 PM - bewerkt 31-12-2020 08:37 PM
Goedenavond @passion1958 , Patricia,
Even 2 dingen vooraf:
Verder is er geen touw aan vast te knopen:
Iets meer duidelijkheid zou welkom zijn. Zou je misschien het serienummer willen weghalen?
Dit in verband met eventueel misbruik..
op 01-01-2021 12:07 PM
en ik vergat de eerste vraag te beantwoorden, en dat is waar de tv gekocht is, dit is bij plattetvdiscounter.nl
op 01-01-2021 12:10 PM
ik ben aan het zoeken hoe ik deze vraag in een andere topic moet zetten. ik kan het niet vinden, nogmaals dit zal komen omdat ik niet thuis ben op deze site. is het de bedoeling dat ik deze vraag dan verwijder en opnieuw opstart in de juiste afdeling?
op 01-01-2021 12:19 PM
Hoi @passion1958 , Patricia,
Je kunt dit topic niet verwijderen. Dat moet een moderator doen. Posten in een nieuw topic hoeft niet.
Bovendien zou dat Double Posting zijn en is niet toegestaan in een forum.
Er is al een verzoek gedaan om dit topic te verplaatsen naar Televisie.
Als je hier al wat meer duidelijkheid geeft, dan kan er alvast nagedacht worden over een eventuele oplossing..