Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

PC KAN NIET STREAMEN NAAR SAMSUNG TV

(Onderwerp aangemaakt op: 31-12-2020 04:47 PM)
480 Weergaven
passion1958
Journeyman
Opties

Goedenmiddag,

ik heb een samsung tv

achterop de sticker staan volgende gegevens

model code   UE55RU7172UXXH

Ik heb windows10 op mijn pc.

Mijn pc is aangesloten via een kabel maar heeft ook een wifi aansluiting.

de tv is aangesloten op kpn met een kabel

Mijn probleem is dat ik geen films of tabbladen meer kan streamen, casten of renderen. elke app of programma noemt het anders. Voorheen kon ik via google gaan streamen. De tv staat er nog in vermeld maar staat vermelding bij bron niet ondersteund. via bsplayer, vlc player en windows mediaplayer lukt het ook niet.

als ik op de tv naar menu ga en externe apparaten zoek dan vind het hij wel de pc maar ik kom er niet in want ik krijg menu met mappen en alle mappen zijn leeg. Ik heb ook nog nooit contact gezocht vanaf de tv, voorheen altijd via de pc naar tv.

als ik naar een map ga waar de film instaat die ik wil streamen kan ik wel een optie kiezen om op tv af te spelen dan lukt het wel, dus er is wel verbinding met de tv. maar ik wil graag achterkomen waarom google chroom niet meer cast zodat ik weer kan casten. Ik zou ook graag de foto's die op de pc staan op de tv laten zien maar kom er niet achter hoe ik dit moet doen. Graag hulp.

mvg Patricia

0 Likes
4 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @passion1958 , Patricia,

Even 2 dingen vooraf:

• Je post in Smartphones terwijl het over een tv gaat. Er is al een verzoek gedaan om dit te verplaatsen naar Televisie
  • Dit is geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Hongaars). De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN en niet op XXH. Een grijze import tv --> Grijze import  Kunnen problemen opleveren. Weet je nog waar deze tv is aangeschaft?

Verder is er geen touw aan vast te knopen:

• 'Mijn pc is aangesloten via een kabel maar heeft ook een wifi aansluiting'. Gebruik je deze samen?
  • 'de tv is aangesloten op kpn met een kabel'. Welke KPN? Het hoofdkantoor? Welke kabel?
  • 'en externe apparaten zoek dan vind het hij wel de pc'. Daar vind je de apparaten die ooit toegang hebben gehad tot de tv.
  • 'Ik heb ook nog nooit contact gezocht vanaf de tv'. Dat is ook niet mogelijk.
  • 'Voorheen kon ik via google gaan streamen'. Hoe en waarmee?
  • 'waar de film instaat die ik wil streamen kan ik wel een optie kiezen om op tv af te spelen dan lukt het wel'.  Hoe en waarmee? Wat lukt er wel?
  • 'geen films of tabbladen meer kan streamen, casten of renderen'. Tabbladen kun je niet streamen. Streamen is casten en renderen is het genereren met behulp van de computer van een digitale afbeelding
  • 'waarom google chroom niet meer cast'. Bedoel je de Google Chrome webbrowser of de Google Chromecast?

Iets meer duidelijkheid zou welkom zijn. Zou je misschien het serienummer willen weghalen?

Dit in verband met eventueel misbruik..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
passion1958
Journeyman
Opties

en ik vergat de eerste vraag te beantwoorden, en dat is waar de tv gekocht is, dit is bij plattetvdiscounter.nl

0 Likes
passion1958
Journeyman
Opties

ik ben aan het zoeken hoe ik deze vraag in een andere topic moet zetten. ik kan het niet vinden, nogmaals dit zal komen omdat ik niet thuis ben op deze site. is het de bedoeling dat ik deze vraag dan verwijder en opnieuw opstart in de juiste afdeling?

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @passion1958 , Patricia,

Je kunt dit topic niet verwijderen. Dat moet een moderator doen. Posten in een nieuw topic hoeft niet.

Bovendien zou dat Double Posting zijn en is niet toegestaan in een forum.

Er is al een verzoek gedaan om dit topic te verplaatsen naar Televisie.

Als je hier al wat meer duidelijkheid geeft, dan kan er alvast nagedacht worden over een eventuele oplossing..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes