Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm van s7 edge draait niet meer automatisch.

(Onderwerp aangemaakt op: 05-10-2017 05:38 PM)
3488 Weergaven
CrimeKev
Explorer
Opties

Mijn scherm van mijn Galaxy S7 edge draait niet meer automatisch. Ik heb de instelling wel op automatisch staan. Wat moet ik doen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hi CrimeKev,

Als je naar beneden veegt staat oriëntatie dus op automatisch? Ondersteunt het scherm waar je op zit dit ook? Sommige apps (en het startscherm) kunnen alleen in de staande modus worden gebruikt en zullen dus niet meedraaien. Kun je anders eens kijken of de boel in de veilige modus wel wilt draaien? Volg onderstaande stappen om je toestel in de veilige modus op te starten: 
1. Zorg ervoor dat je toestel uitstaat en zet deze vervolgens weer aan door de aan-toets ingedrukt te houden. 
2. Als de animatie afspeelt, houd dan de volumetoets naar beneden ingedrukt totdat het vergrendelingsscherm verschijnt. 
3. De veilige stand wordt nu ingeschakeld, dit is linksonder in beeld zichtbaar. 
Als je de veilige stand wilt uitschakelen, tik dan op de notificatie 'veilige modus aan' of start je toestel opnieuw op.

Ik hoor het graag van je!

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hi CrimeKev,

Als je naar beneden veegt staat oriëntatie dus op automatisch? Ondersteunt het scherm waar je op zit dit ook? Sommige apps (en het startscherm) kunnen alleen in de staande modus worden gebruikt en zullen dus niet meedraaien. Kun je anders eens kijken of de boel in de veilige modus wel wilt draaien? Volg onderstaande stappen om je toestel in de veilige modus op te starten: 
1. Zorg ervoor dat je toestel uitstaat en zet deze vervolgens weer aan door de aan-toets ingedrukt te houden. 
2. Als de animatie afspeelt, houd dan de volumetoets naar beneden ingedrukt totdat het vergrendelingsscherm verschijnt. 
3. De veilige stand wordt nu ingeschakeld, dit is linksonder in beeld zichtbaar. 
Als je de veilige stand wilt uitschakelen, tik dan op de notificatie 'veilige modus aan' of start je toestel opnieuw op.

Ik hoor het graag van je!

kevin-sig
CrimeKev
Explorer
Opties
Bedankt voor je hulp en reactie! Mijn scherm draait weer, bedankt nogmaals.
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Goed om te horen! Fijne avond nog :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig
0 Likes