Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung agenda ineens helemaal leeg.

(Onderwerp aangemaakt op: 01-08-2023 12:31 PM)
591 Weergaven
Marijespeijers
First Poster
Opties

Hallo,

Ik gebruik mijn samsung agenda voor mijn afspraken. Vanochtend is deze ineens helemaal leeg en zijn al mijn afspraken eruit gehaald. Geen idee hoe dat ineens is gebeurt. Kan iemand mij helpen om mijn afspraken terug in mijn agenda te krijgen naar hoe het was. Of kan dit niet meer? 

Groetjes Marije

47 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Als je agenda's allemaal in staan geschakeld en je ziet geen afspraken staan, dan is je agenda ook leeg. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Celuc
First Poster
Opties
Ja, de juiste agenda staat ingeschakeld, maar alles vóór 15 juni 2021 is alweer verdwenen, behalve verjaardagen en andere wekelijks of maandelijks terugkerende afspraken
0 Likes
YvonneVonk
Student
Opties
Zou je mij ook kunnen helpen, Kevin? Ik heb hetzelfde probleem en de schakelaar voor agenda staat aan...
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @YvonneVonk, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En is deze verder up-2-date? Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Zijn er meerdere agenda's ingesteld en zijn deze wel zichtbaar?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
YvonneVonk
Student
Opties
Gisteren hulp gehad, telefoon is tijdelijk overgenomen door medewerker. Helaas geen backups van de agenda, dus geen herstel...
Ik heb een Samsung Galaxy S20 . Up to date.meerdere malen opnieuw opgestart.1 agenda ingesteld.
0 Likes
FemmieWemmie
Student
Opties
Hey Yvonne ik ervaarde sinds gisteren hetzelfde probleem. Ik ben uiteindelijk naar instellingen gegaan → dan naar accounts en back up → accounts beheren → toen klikte ik op het account waar mijn agenda aan gekoppeld zit → account synchroniseren → en dan de schakelijk van agenda een keer aan en uit gezet, en toen ging hij synchroniseren. Ineens had ik al mijn dingen in mijn agenda weer terug. Hopelijk werkt dit voor je!!
0 Likes
FemmieWemmie
Student
Opties
ik ervaarde sinds gisteren hetzelfde probleem. Ik ben uiteindelijk naar instellingen gegaan → dan naar accounts en back up → accounts beheren → toen klikte ik op het account waar mijn agenda aan gekoppeld zit → account synchroniseren → en dan de schakelijk van agenda een keer aan en uit gezet, en toen ging hij synchroniseren. Ineens had ik al mijn dingen in mijn agenda weer terug. Hopelijk werkt dit voor je!!
0 Likes
FemmieWemmie
Student
Opties
ik ervaarde sinds gisteren hetzelfde probleem. Ik ben uiteindelijk naar instellingen gegaan → dan naar accounts en back up → accounts beheren → toen klikte ik op het account waar mijn agenda aan gekoppeld zit → account synchroniseren → en dan de schakelijk van agenda een keer aan en uit gezet, en toen ging hij synchroniseren. Ineens had ik al mijn dingen in mijn agenda weer terug. Hopelijk werkt dit voor je!
0 Likes