Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A70 heeft opeens geen 4G verbinding meer

(Onderwerp aangemaakt op: 18-06-2019 09:39 AM)
11453 Weergaven
Peter_C
Journeyman
Opties

Hallo,

Ik heb sinds een dikke week een nieuwe Samsung A70 (Coolblue) maar om één of andere reden heb ik sinds een tweetal dagen geen 4G verbinding meer. Wat heb ik getest/gedaan:

  1. Simkaart in een andere telefoon. 4G werkt! Probleem ligt dus niet bij de simkaart
  2. Wifi manueel afgezet => Wifi balkjes blijven zichtbaar bovenaan op het scherm
  3. Mobiele data afgezet => Wifi balkjes blijven zichtbaar bovenaan op het scherm, mobiele data terug opgezet. Geen 4G.
  4. Bij iedere aktie telefoon terug opgestart. Zelfde probleem, geen 4G

Wat is er aan de hand? Waarom blijft in alle omstandigheden het toestel de Wifi balkjes tonen? 

Alvast bedankt.

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Peter_C
Journeyman
Opties

UPDATE:

Ik heb de simkaart in slot 2 gestoken en nu werkt alles weer naar behoren. Wil dit zeggen dat slot 1 toch kapot is en dat het toestel een defect vertoont?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Gmusing
Pathfinder
Opties

kijk ook eens naar de APNs:

Settings - Connections - Mobile Networks - Acces Point Names (mijn telefoon staat in het Engels zoals mijn PC)

check dat de juiste APN aangeduid is.  Heb dit ook 1x gehad en toen stond die op een verkeerde APN.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Probeer dit:

Instellingen > Algemeen beheer > Resetten > Netwerkinstellingen resetten.

Anders dit:
Backup en reset:
http://smsng.nl/resetmobfbwc


Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Oplossing
Peter_C
Journeyman
Opties

UPDATE:

Ik heb de simkaart in slot 2 gestoken en nu werkt alles weer naar behoren. Wil dit zeggen dat slot 1 toch kapot is en dat het toestel een defect vertoont?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Probeer bovenstaande dan weet je het zeker. Mocht het daarna nog niet werken dan raad ik je aan om hem te laten ophalen voor reparatie.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Peter_C
Journeyman
Opties

Bedankt zal ik doen

0 Likes
Lars90
Student
Opties

Ik ga blij een telefoon halen bij KPN de samsung galaxy A70. Wat een grote teleurstelling blijkt te zijn want het bellen is nagenoeg onmogelijk. Dus ik bel de klantenservice van Samsung op, en ze wijzen naar KPN en kpn vervolgens naar samsung(iets met bereik, ik heb me er vervolgens bij neer gelegd dat het toestel niet beter wordt, krijg ik vervolgens een grandioze schok van de oplader(samsung), dus ik bel weer ik krijg geen sorry geen oplossing voor mijn telefoon die ik voor mijn werk niet kan missen, maar wel een nieuwe oplader nou..... joepie, wat een helden! Dit bericht gaat ook social media op!

0 Likes