Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S7 wordt niet herkend door PC/laptop

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2018 09:59 PM)
25052 Weergaven
Juudke
First Poster
Opties

Hallo allemaal,

Ik wil foto's overzetten naar de laptop door de telefoon aan te sluiten aan de laptop met de kabel.

Nu wordt de telefoon niet herkent of de stuurprogramma's niet goed geinstalleerd.

Wel heb ik 1x contact gehad maar werden maar 20 van de 300 foto's geladen.

Ik heb instellingen gecheckt op AP en MTP en ADB.

De driver MTP kan de computer vaak niet installeren.

Wat kan ik nog meer allemaal proberen?

Alvast bedankt.

Groetjes Judith

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
startholland
Apprentice
Opties

Problemen met connectie J5 Windows 10 opgelost als volgt:
Installeer eerst:
-Media Feature Pack for N versions of Windows 10. Er is een keuze uit 3 versies. Let op of U 32-bit of 64 bit Windows heeft.Zelf even uitproberen welke werkt.
Daarna PC opnieuw opstarten.
Installer dan Samsung Smart Switch voor Windows op de Desktop. Start opnieuw op. Sluit m.b.v. kabel Samsung J5 aan en het werkt. Uitgetest op 2 Samsungs J5.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
33 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Juudke, zo kun je niet eventjes van de foto's genieten! Wat je als eerste kunt proberen is de mobiel aansluiten terwijl Smart Switch aanstaat, dit programma kun je hier vinden. Smart Switch zal automatisch kijken of er dingen  zoals drivers nodig zijn. Indien dit niet werkt kun je hier ook handmatig de drivers downloaden en testen. Verder moet de mobiel inderdaad op MTP staan, geen foto-stand. Laat maar weten of dit werkt!

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Juudke
First Poster
Opties

Mijn computer is echter geen samsung computer en met Smart Switch kan ik alleen kiezen voor een ander  galaxy apparaat. Als ik de usb-connector gebruik kan ik hem echter niet op de pc  aansluiten, want mijn pc heeft die uitgang niet.

Nieuwe drivers heeft geen nut, de telefoon wordt niet herkend.

Hij staat op MTP. Hoe zou ik kunnen zien of  die op foto-stand staat?

0 Likes
Juudke
First Poster
Opties
Ik heb smart switch ook op de laptop geïnstalleerd, maar het programma doet verder niets.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Je hebt Smart Switch op de PC nodig (laptop), dit programma kun je open zetten en daarna de telefoon via USB aansluiten. Geeft Smart Switch verder iets aan als je 'm dan aansluit? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Juudke
First Poster
Opties

Ik heb het programma open staan maar vervolgens gebeurt er niks. De telefoon geeft aan of ik toegang wil verlenen... en ik klik ja.. en dan gebeurt er niks meer.

0 Likes
Juudke
First Poster
Opties
De driver MTP USB-apparaat mislukt telkens bij de installatie.
0 Likes
Juudke
First Poster
Opties

En nu probeer ik nog wat dingen en geeft hij aan bij het zoeken en installeren van de stuurprogramma's dat Samsung Mobile MTP Device een code 10 heeft wat betekent 'dit apparaat start niet'

0 Likes
Juudke
First Poster
Opties

Nog geprobeerd drivers te installeren via windows\inf. Samsung Adroid ADB Interface kan niet geupdate worden, want het apparaat start niet. Code 10. Ik gebruik Windows 7.

0 Likes
Juudke
First Poster
Opties

Unknown device geprobeerd te updaten met windows\inf. Er is een stuurprogramma gevonden maar er is een fout opgetreden tijdens de poging het stuurprogramma te installeren. Code 43: Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd.

0 Likes