12-12-2021 10:01 PM - bewerkt 12-12-2021 10:03 PM
Afgelopen week mijn Samsung galaxy s6 via Samsung ter reparatie aangeboden
lang getwijfeld zelf proberen naar dichtstbijzijnde winkel of via de ophaalservice samsung
Omdat het toestel er nog als nieuw uitzag en goed werkte samsung gekozen er zaten een paar dode pixels in het scherm en de batterij leek niet meer zo sterk
Ophalen ging vlot en verzorgd
Snel een offerte 228 Euro waar ik ja op geantwoord heb
Hierna van dynafix welke ik nog niet kende bericht gekregen dat hij was gerepareerd nieuw beeldscherm en accu en software update zover goed afgelopen vrijdag retour ontvangen en bij uitpakken was het wel even schrikken diepe krassen in het nieuwe scherm en achterzijde ook beschadigd ws bij open halen
Kontakt met dynafix gezocht wat moeilijk gaat en hierna met samsung via wattsapp
Kreeg het advies opnieuw aante melden voor reparatie wat ik gedaan heb
toestel is onderweg
Heb een enorm katerig gevoel en erg weinig vertrouwen in een goede afloop
Henk
op 12-12-2021 11:54 PM
op 13-12-2021 12:06 AM
Hoi Patrick ja achteraf
heb wel gekeken naar nieuw maar kon nog geen keuze maken toestel is wel oud maar was nog als nieuw ik blijf hem in mijn drone fpv bril gebruiken as ik een keuze heb gemaakt wordt het ws wel weer een s-line type want die vind ik toch wel prachtig en hebben altijd prima gewerkt
Reparatienummer: iRMADRSA17400341
IMEI nummer: 353560083956264
Product: Samsung G920F
Accessoires: Ac adapter
Van de nu tweede opgestuurd en keer
Henk
op 13-12-2021 12:14 AM
op 13-12-2021 12:21 AM
Hangt wat van het formaat af
heb ook een tab 6 en vind dat niet lekker vast houden
Als reparatie s6 nu wel goed gaat ,wat ik toch hoop,kan ik die in mijn fpv bril gaan gebruiken dit is de maximale maat en verder ben ik dan vrij in de keuze voor een nieuw toestel
Henk
op 16-12-2021 04:08 PM
vervolg: nog geen mobiel retour of bericht over de reparatie wel verwonderlijk dat ik voor het opnieuw ophalen van het toes
tel 8,68 euro moest betalen want anders kan je geen ophaalservice plannen op de Samsung site
er wordt reclame gemaakt dat het gratis is maar dat is niet zo
ben dus 236 euro armer en en telefoon al twee weken
eea begint me behoorlijk de keel uit te hangen en zal ook mee wegen of ik wel een Samsung als nieuwe telefoon kies
Henk
op 20-12-2021 10:23 AM
Hey Hans, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, het is natuurlijk niet fijn als je je telefoon beschadigd terug krijgt van een reparatie. Standaard heb je ook 3 maanden garantie op een uitgevoerde reparatie. Als ik je gegevens erbij pak zie ik dat jouw toestel weer terug is bij ons servicecentrum om de beschadiging te laten herstellen. Zodra je telefoon is gerepareerd wordt deze ook zo snel mogelijk bij je teruggebracht.
Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!
Groeten,
Martijn
op 20-12-2021 11:04 AM
Hoi Martijn
Blijft natuurlijk dat ik geen antwoord op vragen krijg ,waarom moet ik voor reparatie ophalen betalen en waarom het zo lang duurt ook waarom Samsung met dynafix werkt terwijl toch wel duidelijk is dat dit bedrijf niet een erg goed adres is om je telefoon te laten repareren zal dit ook nooit meer doen
Heb er nog steeds een kater van op reparatie lijst staat nu ook een pba sub??
Er gaat blijkbaar steeds meer stuk aan mijn telefoon?
Heb gevoelsmatig het toestel al opgegeven en de kosten a 230 eu voor niets voor lief genomen
Heb mijn buik vol van het moeten zeuren voor info en dit niet krijgen
Samsung mooie toestellen maar ze moeten niets mankeren want dan ben je aan de beurt
Henk
op 20-12-2021 11:15 AM
Wanneer je voor een bepaald tijdslot kies om de telefoon op te laten halen en deze is buiten de fabrieksgarantie worden er extra kosten berekend. Het kan helaas door een tekort aan onderdelen iets langer duren.
Wij zijn als Samsung heel erg tevreden over de samenwerking met DynaFix (ons reparatiecentrum) al kan er natuurlijk altijd wel iets mis gaan maar mocht er iets niet goed zijn gegaan met de reparatie dan wordt dit ook netjes opgelost.
Hopelijk ontvang je je de telefoon ook weer zo snel mogelijk retour, zodra deze klaar is krijg je hier ook weer bericht van.
Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!
Groeten,
Martijn
op 21-12-2021 03:25 PM
Update;vandaag retour ontvangen toestel is weer als nieuw reparatie van scherm en achterpaneel zijn hersteld voor zover ik kan nagaan werking ook oké
Jammer dat het met zoveel moeite gaat maar reparatie is nu wel door deskundig persoon uitgevoerd verzonden met plastic protectors
Heb inmiddels al een nieuw toestel moeten aanschaffen maar dat had ik ws ook volgend jaar moeten doen aangezien Android versie niet meer ondersteund wordt door bv bank app
Kan hem nu wel in mijn fpv bril blijven gebruiken
Henk