Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Reparatie service samsung

(Onderwerp aangemaakt op: 12-12-2021 10:01 PM)
886 Weergaven
Smokie10
Apprentice
Opties

Afgelopen week mijn Samsung galaxy s6 via Samsung ter reparatie aangeboden

lang getwijfeld zelf proberen naar dichtstbijzijnde winkel of via de ophaalservice samsung

Omdat het toestel er nog als nieuw uitzag en goed werkte samsung gekozen er zaten een paar dode pixels in het scherm en de batterij leek niet meer zo sterk

Ophalen ging vlot en verzorgd 

Snel een offerte 228 Euro waar ik ja op geantwoord heb 

Hierna van dynafix welke ik nog niet kende bericht gekregen dat hij was gerepareerd nieuw beeldscherm en accu en software update zover goed afgelopen vrijdag retour ontvangen en bij uitpakken was het wel even schrikken diepe krassen in het nieuwe scherm en achterzijde ook beschadigd ws bij open halen

Kontakt met dynafix gezocht wat moeilijk gaat en hierna met samsung via wattsapp

Kreeg het advies opnieuw aante melden voor reparatie wat ik gedaan heb

toestel is onderweg 

Heb een enorm katerig gevoel en erg weinig vertrouwen in een goede afloop

Henk

0 Likes
10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Erg vervelend allemaal, ik snap alleen niet zo goed waarom je zo'n oud prehistorisch toestel laat repareren? De kosten die je aan Dynafix hebt betaald zijn hoger dan de huidige waarde van dat toestel. Je had beter voor een nieuwe telefoon kunnen kijken.

Wat is het reparatienummer?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Smokie10
Apprentice
Opties

Hoi Patrick ja achteraf

heb wel gekeken naar nieuw maar kon nog geen keuze maken toestel is wel oud maar was nog als nieuw  ik blijf hem in mijn drone fpv bril gebruiken as ik een keuze heb gemaakt wordt het ws wel weer een s-line type want die vind ik toch wel prachtig en hebben altijd prima gewerkt 

Reparatienummer: iRMADRSA17400341
IMEI nummer: 353560083956264
Product: Samsung G920F
Accessoires: Ac adapter

Van de nu tweede opgestuurd en keer

Henk

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zou wachten op de S22 Ultra😄
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Smokie10
Apprentice
Opties

Hangt wat van het formaat af

heb ook een tab 6 en vind dat niet lekker vast houden

Als reparatie s6 nu wel goed gaat ,wat ik toch hoop,kan ik die in mijn fpv bril gaan gebruiken dit is de maximale maat en verder ben ik dan vrij in de keuze voor een nieuw toestel

Henk

0 Likes
Smokie10
Apprentice
Opties

vervolg: nog geen mobiel retour of bericht over de reparatie wel verwonderlijk dat ik voor het opnieuw ophalen van het toes

tel 8,68 euro moest betalen want anders kan je geen ophaalservice plannen op de Samsung site

er wordt reclame gemaakt dat het gratis is maar dat is niet zo

ben dus 236 euro armer en en telefoon al twee weken

eea begint me behoorlijk de keel uit te hangen en zal ook mee wegen of ik wel een Samsung als nieuwe telefoon kies

Henk

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Smokie10

Hey Hans, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, het is natuurlijk niet fijn als je je telefoon beschadigd terug krijgt van een reparatie. Standaard heb je ook 3 maanden garantie op een uitgevoerde reparatie. Als ik je gegevens erbij pak zie ik dat jouw toestel weer terug is bij ons servicecentrum om de beschadiging te laten herstellen. Zodra je telefoon is gerepareerd wordt deze ook zo snel mogelijk bij je teruggebracht.

Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Smokie10
Apprentice
Opties

Hoi Martijn

Blijft natuurlijk dat ik geen antwoord op vragen krijg ,waarom moet ik voor reparatie ophalen betalen en waarom het zo lang duurt ook waarom Samsung met dynafix werkt terwijl toch wel duidelijk is dat dit bedrijf niet een erg goed adres is om je telefoon te laten repareren zal dit ook nooit meer doen

Heb er nog steeds een kater van op reparatie lijst staat nu ook een pba sub??

Er gaat blijkbaar steeds meer stuk aan mijn telefoon?

Heb gevoelsmatig het toestel al opgegeven en de kosten a 230 eu voor niets voor lief genomen 

Heb mijn buik vol van het moeten zeuren voor info en dit niet krijgen

Samsung mooie toestellen maar ze moeten niets mankeren want dan ben je aan de beurt

Henk

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Smokie

Wanneer je voor een bepaald tijdslot kies om de telefoon op te laten halen en deze is buiten de fabrieksgarantie worden er extra kosten berekend. Het kan helaas door een tekort aan onderdelen iets langer duren.

Wij zijn als Samsung heel erg tevreden over de samenwerking met DynaFix (ons reparatiecentrum) al kan er natuurlijk altijd wel iets mis gaan maar mocht er iets niet goed zijn gegaan met de reparatie dan wordt dit ook netjes opgelost.

Hopelijk ontvang je je de telefoon ook weer zo snel mogelijk retour, zodra deze klaar is krijg je hier ook weer bericht van.

Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Smokie10
Apprentice
Opties

Update;vandaag retour ontvangen toestel is weer als nieuw reparatie van scherm en achterpaneel zijn hersteld voor zover ik kan nagaan werking ook oké

Jammer dat het met zoveel moeite gaat maar reparatie is nu wel door deskundig persoon uitgevoerd verzonden met plastic protectors 

Heb inmiddels al een nieuw toestel moeten aanschaffen maar dat had ik ws ook volgend jaar moeten doen aangezien Android versie niet meer ondersteund wordt door bv bank app

Kan hem nu wel in mijn fpv bril blijven gebruiken

Henk