Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promoties

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2017 07:53 PM)
316 Weergaven
Rachelle19
Student
Opties

Op 30 januari een red abo verlengd met een samsung S7 edge telefoon via Vodafone.
Daar hoorde een actie bij van Samsung en kreeg je een VR-bril.
Telefoon netjes geleverd echter geen info over hoe ik deze kon bestellen.
Ik dacht dat deze info misschien later zou komen.
Contact gehad met Vodafone vandaag, een link gekregen en daar was geen VR-bril te verkrijgen. Contact opgenomen met Samsung bleek de actie gisteren (15-1-17) te zijn afgelopen?? Samsung bied geen oplossing omdat zij vinden dat hun info duidelijk is op hun website, maar als ik niet weet waar ik moet bestellen wordt het lastig, kan er veel op die website staan.
Samsung verwijst me terug naar vodafone omdat er geen juiste info over de bestelwijze bij zat. Vodafoon weer gebelt, zij hebben deze producten niet (wat ik helemaal begrijp).
Ik zou graag een oplossing tegemoet zien zonder dat ik als klant als pingpongbal gebruik wordt, neem aan dat Samsung mij die VR-bril zou leveren niet Vodafone???

Groetjes Rachelle19

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Rachelle19,

Wat gaaf dat je hebt gekozen voor een S7 edge! Wel ontzettend balen dat je niet meer mee kon doen aan de Gear VR-promotie, omdat deze verlopen was 😞 

De voorwaarden zijn zoals aangegeven duidelijk vermeld op onze website. Ik snap heel goed dat het ongelukkig is dat je niet goed wist waar jij je kon aanmelden voor de actie. Jammer genoeg kunnen wij niet afwijken van de voorwaarden en een uitzondering maken. 

Hopelijk kun je in de toekomst wel meedoen aan één van onze promoties!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Rachelle19,

Wat gaaf dat je hebt gekozen voor een S7 edge! Wel ontzettend balen dat je niet meer mee kon doen aan de Gear VR-promotie, omdat deze verlopen was 😞 

De voorwaarden zijn zoals aangegeven duidelijk vermeld op onze website. Ik snap heel goed dat het ongelukkig is dat je niet goed wist waar jij je kon aanmelden voor de actie. Jammer genoeg kunnen wij niet afwijken van de voorwaarden en een uitzondering maken. 

Hopelijk kun je in de toekomst wel meedoen aan één van onze promoties!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes