Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promo actie Bundel A72 met Galaxy Watch Active 2, Red Devil

(Onderwerp aangemaakt op: 07-06-2021 06:23 PM)
358 Weergaven
eaglesnest
First Poster
Opties

hallo ik heb op de site van Proximus alles uitgespit voor ik de aankoop met abonnement deed er staat nergens info over de horloge enkel Galaxy Watch Active 2, Red Devil

ik ben dus op jullie site gaan kijken en er bestaan 2 verschillende een maat 44 Man en een maat 40 Vrouw

ik heb 3 maal naar Proximus gebeld met de vraag welke horloge erbij zat aan gezien op de site nergens iets te vinden is over de horloge wel over de gsm.

tot 3 maal toe heb ik het antwoord gekregen een 44 Mannen horloge, wat komt de dag of twee later toe ,ja je kunt het raden een 40 vrouwenhorloge die niet eens om mijn pols kan 

ik heb onmiddellijk gebeld en nu stoppen ze zelfs de aankoop????

ik heb BIPT gebeld en geschrevenen de klacht is ontvankelijk verklaard.

u is het toch geen zo'n probleem aangezien de horloges evenveel kosten in 44 of 40 om die simpelweg te verwisselen????

blijkbaar maakt Proximus dus een reclame waar over de horloge NIETS van info staat te lezen. inderdaad dan kunnen ze opsturen wat ze willen.

kunnen jullie ons hiermede helpen, als je kijkt naar mijn geregistreerde producten bij jullie kan je zien alles is van Samsung.

hopend op een mooi antwoord

 

0 Likes
8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Is dat een actie van Proximus zelf? Want ik kan hem op de Samsung site niet vinden. Als het een eigen actie is dan kan Samsung hier niks voor jou in betekenen. Je kunt hem zelf verkopen en de 45mm versie kopen. Meer kan Samsung niet voor je doen helaas als het niet hun eigen actie is.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
eaglesnest
First Poster
Opties

het is een actie die door Samsung wort ondersteunt

ik heb de papieren van Samsung intussen gekregen

0 Likes
Peggy - Tony
First Poster
Opties

wie moet je hiervoor contacteren om het horloge van 44 mm te ontvangen ipv de "te kleine" 40 mm?

De promo van Proximus is super maar die maat van de horloge 40 mm is echt wel te klein.

Bedankt alvast

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Peggy - Tony,

 

Deel even het registratienummer van de promotie, dan kijk ik even met je mee 👍

rsz-846676
0 Likes
Peggy - Tony
First Poster
Opties

sinds vandaag is de actie op de site van Proximus off line.  Nog wel beschikbaar in de winkel, maar een registratienummer kan ik nergens terug vinden.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je je al wel geregistreerd? Anders raad ik je aan om contact op te nemen met Proximus hierover.

rsz-846676
0 Likes
eaglesnest
First Poster
Opties

heb al een maand geleden gekocht vorige week  terug gestuurd en BIPT ingelicht zij zijn nu aan het kijken om het op te lossen hoe dan ook voor 5 jul zal het niet in orde zijn en mag ik fluiten achter mijn tegoed van SAMSUNG

0 Likes
eaglesnest
First Poster
Opties

heb al een maand geleden gekocht vorige week  terug gestuurd en BIPT ingelicht zij zijn nu aan het kijken om het op te lossen hoe dan ook voor 5 jul zal het niet in orde zijn en mag ik fluiten achter mijn tegoed van SAMSUNG

0 Likes