Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen tijdens update S7 edge

(Onderwerp aangemaakt op: 09-10-2017 10:59 AM)
269 Weergaven
Laura22R
First Poster
Opties

Ik zit met een nogal dringend probleem.

mijn smartphone doet momenteel een software update, maar dat duurt ondertussen al bijna 2 uur...

is dit normaal? En zo nee, wat kan ik er dan aan doen? 

Samsung zelf reageert niet op mijn vraag. 

0 Likes
6 Antwoorden
Talí
Helping Hand
Opties
Hi Laura,

Wat zie je precies in beeld staan? Als er ODIN of iet dergelijks staat of ROM install, dan is het niet een update maar is er waarschijnlijk perongeluk op ODIN menu gedrukt. Om hier uit te komen houd Volume omlaag en de Aan/Uit-knop ingedrukt tot dat die opnieuw start.

Als het wel de reguliere update is, dan lijkt het erop dat de update is gebugged. Ook hier zal ik adviseren om Volume omlaag en Aan/uit-knop ingedrukt te houden. Het toestel zou dan opnieuw moeten starten.

Succes!

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hey Laura, had je een berichtje gestuurd via Messenger? Is er inmiddels contact?

Zo niet, ben ik benieuwd of het bericht van @Talí je op weg heeft geholpen.

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Laura22R
First Poster
Opties

Het was wel degelijk een update, aangezien ik daarom gevraagd had. Het resetten lukte niet, hij reageerde op niets. Samsung was ook niet bepaald snel met antwoorden en na 3,5u naar hetzelfde opstartsterm staren, besloot ik dat het genoeg was. Ik trok naar de telefoonwinkel, waar hij ondertussen, wegens platte batterij, was uitgevallen. Het toestel kon niet meer worden ingeschakeld. Hij is momenteel op weg naar Samsung en ik zit 4 weken zonder mijn telefoon.

0 Likes
Laura22R
First Poster
Opties
Mijn toestel deed NIETS dus ook resetten lukte niet. Dit was ook de enige tip die Samsung, bijna 3 uur nadat ik hun hulp had gevraagd, kon geven. Het toestel is nu in reparatie...
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Wanneer het druk is op Messenger kan het inderdaad even duren voor je een reactie krijgt. Wat balen dat een harde reset ook niet mocht baten, hopelijk heb je hem gauw weer terug! ^Lot

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Talí
Helping Hand
Opties

Om snel antwoord te krijgen op een drigende vraag is het aan te raden om te bellen met de helpdesk ipv op de forum te posten; krijg je gelijk iemand aan de lijn. 

Wat betreft reparatie tijd is 4 weken wel heeeeel lang. Samsung zelf doet er 3 dagen over om het op te halen, repararen en terug te sturen. Ik weet niet wat de situatie is en of het mogelijk is maar het zou sneller zijn het toestel thuis/op werk op te laten halen door de Samsung Ophaal Service in plaats van de winkel dit te laten doen.

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.
0 Likes