op 09-10-2017 10:59 AM
Ik zit met een nogal dringend probleem.
mijn smartphone doet momenteel een software update, maar dat duurt ondertussen al bijna 2 uur...
is dit normaal? En zo nee, wat kan ik er dan aan doen?
Samsung zelf reageert niet op mijn vraag.
op 09-10-2017 04:11 PM
op 10-10-2017 12:23 PM
Hey Laura, had je een berichtje gestuurd via Messenger? Is er inmiddels contact?
Zo niet, ben ik benieuwd of het bericht van @Talí je op weg heeft geholpen.
op 10-10-2017 06:37 PM
Het was wel degelijk een update, aangezien ik daarom gevraagd had. Het resetten lukte niet, hij reageerde op niets. Samsung was ook niet bepaald snel met antwoorden en na 3,5u naar hetzelfde opstartsterm staren, besloot ik dat het genoeg was. Ik trok naar de telefoonwinkel, waar hij ondertussen, wegens platte batterij, was uitgevallen. Het toestel kon niet meer worden ingeschakeld. Hij is momenteel op weg naar Samsung en ik zit 4 weken zonder mijn telefoon.
op 10-10-2017 06:39 PM
op 10-10-2017 06:47 PM
op 11-10-2017 09:38 AM
Om snel antwoord te krijgen op een drigende vraag is het aan te raden om te bellen met de helpdesk ipv op de forum te posten; krijg je gelijk iemand aan de lijn.
Wat betreft reparatie tijd is 4 weken wel heeeeel lang. Samsung zelf doet er 3 dagen over om het op te halen, repararen en terug te sturen. Ik weet niet wat de situatie is en of het mogelijk is maar het zou sneller zijn het toestel thuis/op werk op te laten halen door de Samsung Ophaal Service in plaats van de winkel dit te laten doen.