02-02-2017 11:18 AM - bewerkt 02-02-2017 11:19 AM
Na de laatste update werkt twitter en andere apps niet meer. Melding twitter is gestoptnab
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 04-02-2017 02:56 PM
Hoi Hans,
Ik raad je aan om via je Systeeminstellingen --> Applicatiebeheer --> Twitter --> Opslag, je cachegeheugen en gegevens te wissen. Mogelijk is er een fout in het cachegeheugen geslopen na de update.
Als dat niet geholpen heeft, kun je dan meer informatie in een reactie geven? Met name of het ging om een update van de telefoon/tablet of van de app en welke telefoon/tablet je gebruikt. Dan kunnen we verder zoeken naar het probleem.
Ik hoor het graag van je.
op 09-02-2017 11:02 AM
Hoi HansBiggles,
Er wordt eigenlijk altijd aangeraden om na een update een reset uit te voeren. Nou snap ik dat dat een gedoe is en dat je het liever vermijdt, maar zeker nu je aangeeft dat jouw toestel problemen heeft na de update, raad ik je aan dit wel te doen!
Vergeet niet om eerst een back-up te maken
op 04-02-2017 02:56 PM
Hoi Hans,
Ik raad je aan om via je Systeeminstellingen --> Applicatiebeheer --> Twitter --> Opslag, je cachegeheugen en gegevens te wissen. Mogelijk is er een fout in het cachegeheugen geslopen na de update.
Als dat niet geholpen heeft, kun je dan meer informatie in een reactie geven? Met name of het ging om een update van de telefoon/tablet of van de app en welke telefoon/tablet je gebruikt. Dan kunnen we verder zoeken naar het probleem.
Ik hoor het graag van je.
op 06-02-2017 09:16 AM - laatst bewerkt op 09-02-2017 10:56 AM door Jaimy
Natuurlijk meer info, het verwijderen van geheugen en cache geheugen werkt niet ook niet het opnieuw downloaden van de App daarna. Na de laatste update werken een aantal apps niet meer zoals het hoort. Oa Twitter zegt na het openen van een willekeurig berich; Twitter is gestopt. Ook fbto App doet hetzelfde. Enige wat ik kan vinden hierover is wat jij zegt, of alles terugzetten naar fabrieksinstellingen en back up maken maar dat wil ik liever niet. Misschien gefixed bij de volgende update van Samsung?
op 09-02-2017 11:02 AM
Hoi HansBiggles,
Er wordt eigenlijk altijd aangeraden om na een update een reset uit te voeren. Nou snap ik dat dat een gedoe is en dat je het liever vermijdt, maar zeker nu je aangeeft dat jouw toestel problemen heeft na de update, raad ik je aan dit wel te doen!
Vergeet niet om eerst een back-up te maken