Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen 4G netwerk

(Onderwerp aangemaakt op: 19-09-2018 03:28 PM)
2122 Weergaven
Marcel_1981
Explorer
Opties

Hallo!,

 

Sinds begin á medio juli ondervind ik problemen met het 4G netwerk tijdens het bellen op mijn Samsung S5.

Gesprekken vallen geregeld weg of je mag 10x navragen wat iemand nou heeft gezegd.

Het aantal verbindingsstreepjes is bij verbinding met 4G max. 2 en met een beetje pech valt hij terug naar 1.

Stel ik de telefoon in op automatisch verbinden met 2 of 3G netwerk dan is er niks aan de hand.

Mobiele provider heeft tot 2 maal toe een netwerktest uitgevoerd, ik een kruistest mogen doen (waarbij sim in een andere telefoon wordt geplaatst) én er zit sinds vandaag een nieuwe simkaart in de telefoon doch echter... Niks mocht baten.

 

Mogelijk is het toeval (al lijkt me dit onwaarschijnlijk) maar heb inmiddels bij 4 andere telefoons met 3 verschillende netwerkproviders exact hetzelfde probleem mogen ontdekken.

Hierbij gaat het om mijn eigen model uiteraard de S5 maar ook de A5 en de S7 reageren op precies dezelfde manier.

 

Hardwaretest heb ik op aangeven van de telefonische klantenservice van Samsung gedaan maar ben geen problemen tegengekomen. 

0 Likes
50 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Ik snap je opmerking heel goed als je hier al zolang mee bezig bent.. Ik ben van mening dat jij enorme pech hebt gehad met dit toestel. Heb je enig vooruitzicht op de reparatie en wanneer jouw toestel weer in handen is?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes