Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

wel verbonden met wifi, maar geen internet. Alleen whatsapp werkt wel.

(Onderwerp aangemaakt op: 21-01-2021 01:10 PM)
5887 Weergaven
Hannahrv21
First Poster
Opties

Samsung Galaxy A50

ik heb sinds 2 dagen problemen met mijn wifi en 4g.

ik ben wel verbonden met een wifi netwerk, maar bij het icoontje in de notificatiebalk staat steeds een uitroepteken en als ik bij wifi instellingen kijk staat er "verbonden zonder internet". geen een van mijn apps waar je internet voor nodig hebt doen het (gmail, instagram, youtube, online bankieren etc.). Alleen Whatsapp kan nog steeds gewoon berichten ontvangen en versturen. Het ligt niet aan mijn wifi thuis, alle andere apparaten doen het gewoon, en mijn telefoon heeft hetzelfde probleem bij wifinetwerken op andere locaties. 

Helaas heb ik ook hetzelfde probleem met de 4g van mijn abonnement. Maar het lijkt me niet dat het aan mijn provider ligt, want dat zou verder geen invloed moeten hebben op de wifi verbindingen. 

Ook had ik gister (ongeveer 1 dag nadat de problemen begonnen) een systeemupdate gedaan in de hoop dat het dan opgelost zou zijn, maar helaas heeft dat niks veranderd.

Online heb ik meerdere berichten gezien van mensen met hetzelfde probleem, alleen niemand heeft nog een oplossing kunnen vinden. Zelfs na een volledige reset van de telefoon werd het bij hen niet opgelost (zelf heb ik nog geen reset geprobeerd, dat wil ik het liefst niet doen want dat is een heel gedoe met al je bestanden etc.)

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Bart1979
Student
Opties
Opgelost... de tijdsinstelling stond niet goed.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik raad je toch aan om een goede backup te maken en dan een reset uit te voeren. Het kan altijd dat het bij jou wel gewoon werkt daana. Wat je ook kunt proberen is alleen de netwerk instellingen te resetten. Instellingen > Algemeen beheer  > Resetten > Netwerkinstellingen resetten.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
zon12
Journeyman
Opties
bij mij was de oplossing de DNS opnieuw instellen
0 Likes
Bart1979
Student
Opties
Hier ook zelfde probleem. Internet doet het wel maar niet via Google. Wel via de Internet app. Veel sites geven melding je verbinding is niet privé
0 Likes
Oplossing
Bart1979
Student
Opties
Opgelost... de tijdsinstelling stond niet goed.