Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Oplader garantie ophaalmogelijkheden

(Onderwerp aangemaakt op: 07-11-2017 02:54 PM)
1849 Weergaven
NielsKos
First Poster
Opties

Beste allen,

Nadat ik ondertussen al 2 uur in de messenger app van Samsung wacht probeer ik het ook maar via deze weg.

Ik heb een Samsung s8 waarvan de oplader niet meer oplaad. Met andere opladers doet hij het wel nog. Het ligt dus echt aan de oplader.

Nou valt dit onder de garantie en ik zou graag mijn oplader gerepareerd zien of een nieuwe krijgen. Echter als ik de officiële weg bewandel via reparatie melden wordt er continue gesproken over het feit dat je hele telefoon mee wordt genomen voor onderzoek. Ik zit er dus niet op te wachten dat ik deze stappen straks invul en ik mijn telefoon een paar dagen kwijt ben terwijl het alleen om de oplader gaat.

Kan iemand mij verder helpen?

0 Likes
8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Niels,

Zou jij mij een priveberichtje kunnen sturen met volledige NAWTE-gegevens, de modelcode, het serie- en IMEI-nummer en de aankoopdatum? Ik zet het berichtje door naar Tim (Moderator). Je mag hem ook direct een berichtje sturen!

https://eu.community.samsung.com/t5/notes/composepage/note-to-user-id/103
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Talí
Helping Hand
Opties
Hi Niels,

Volg inderdaad even de stappen die Rohit noemde, het is zeker niet nodig om je toestel op te sturen alleen voor een oplader.

Tevens wordt Messenger niet gebruikt als real -time chat app dus daar is het heel normaal dat je niet gelijk antwoord krijgt. Voor direct antwoord is en blijft er maar 1 ideale oplossing en dat is: 088-9090100. Open van ma-vr om 08:00 tot 21:00 en zaterdag 08:00-16:00.

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Het is al in behandeling Talihk. :smiling-face:

NielsKos
First Poster
Opties

Nogmaals dank Rohit

0 Likes
Dave-DDH
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn oplader, hij doet het alleen als ik hem op een bepaalde manier neerleg (en dan doet die alleen nog langzaam opladen).

Andere opladers geprobeerd en die doen het wel goed.

Ik heb mijn galaxy S8 pas een halfjaartje

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

kun je mij jouw adres- en contactgegevens sturen via een privébericht? Ook heb ik het IMEI- en serienummer + de aankoopdatum nodig. 

Dan ga ik het proberen aan te vragen voor je.

0 Likes
NassiraL
First Poster
Opties

Dag,

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn oplader, hij doet het alleen als ik hem op een bepaalde manier opleg. Ik heb een Samsung 7edge. Ik heb het toestel bijna 2 jaar. Ik heb altijd Samsung gehad als smartphone. Dit probleem had ik met al mijn toestellen.

0 Likes
NadiaL
Pathfinder
Opties

@NassiraL zou je het laden eens met een andere lader kunnen testen? Zo kunnen we namelijk bepalen of het aan de lader of aan je toestel ligt.

---------
Signature-S10
0 Likes