Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bixby knop weer activeren

(Onderwerp aangemaakt op: 07-11-2017 04:02 PM)
1330 Weergaven
Gil_0202
Journeyman
Opties

Ik heb de Bixby knop uitgeschakeld omdat ik hem regelmatig per ongeluk indruk. Vond dat vervelend maar nu er een update op komst is wil ik hem weer activeren. Ik weet helaas niet meer hoe ik hem heb uitgezet.

Ik heb online twee manieren gevonden maar beide werken helaas niet. De eerste was naar rechts swypen en de tweede de knop ingedrukt houden. Beide manieren niet gelukt, sterker nog, ze doen helemaal niks. 

0 Likes
12 Antwoorden
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Je moet een knijpbeweging maken of je vinger iets langer laten staan. Dan zie je je bureaublaadjes. Vervolgens naar rechts vegen en de knop 'Bixby Home' op actief zetten.

0 Likes
Gil_0202
Journeyman
Opties

Ik probeer dat, maar er gebeurt niks. Ik zie mijn bureaublad verkleinen zeg maar en je kan een extra bureaublad maken, toch?

Maar als ik dat zie kan ik swypen of wat dan maar ook doen, maar geen bixby 😞

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Da's dan lastig. De officiële manier die Samsung gaf om de knop te deactiveren was onder de instellingen op het Bixby scherm. Maar dan moet je dus wel op dat scherm komen om de knop weer te activeren. En daar kom je door naar rechts te swypen.

Misschien heb je het deactiveren via een app gedaan uit de store, of door het uitschakelen van Bixby-software?

0 Likes
Gil_0202
Journeyman
Opties
Dat is dus het probleem, ik weet niet meer hoe ik hem heb uitgeschakeld.
Nu heb ik spijt als haar op mijn hoofd, had ik het maar nooit gedaan. Zit zelfs te denken aan een harde reset maar dan moet ik alles opnieuw installeren 😞
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Zo ziet het er standaard uit. Eerst dat scherm weer activeren, en dan de knop. Hopelijk laten de plaatjes een lichtje branden. Je weet maar nooit.

Screenshot_20171107-163324.png20171107_163436.png

0 Likes
Gil_0202
Journeyman
Opties
Ik ken dit scherm, maar wat ik ook doe, ik krijg hem niet meer te zien. Alsof Bixby er helemaal niet meer op zit. Terwijl hij wel in de app lijst staat.
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Heb je misschien een aangepaste launcher?

0 Likes
Gil_0202
Journeyman
Opties

Ja ik gebruik Nova Launcher. Zou dat het zijn?

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Goeie kans.

0 Likes