Ik heb de Bixby knop uitgeschakeld omdat ik hem regelmatig per ongeluk indruk. Vond dat vervelend maar nu er een update op komst is wil ik hem weer... Bekijk bericht
Mooi! Graag gedaan. Bekijk bericht
Heb je vragen over je Galaxy Smartphone of wil je je ervaring delen? Neem deel aan de Samsung Community - de officiele community voor Samsung producten.
Custom List Message Item |
---|
Ik heb de Bixby knop uitgeschakeld omdat ik hem regelmatig per ongeluk indruk. Vond dat vervelend maar nu er een update op komst is wil ik hem weer... Bekijk bericht Mooi! Graag gedaan. Bekijk bericht |
Beste allen, Nadat ik ondertussen al 2 uur in de messenger app van Samsung wacht probeer ik het ook maar via deze weg. Ik heb een... Bekijk bericht @NassiraL zou je het laden eens met een andere lader kunnen testen? Zo kunnen we namelijk bepalen of... Bekijk bericht |
Hallo Ik heb op 18 oktober via kon op internet mijn abonnement verlengt en een samsung s8 genomen. Daar kreeg ik gratis wat bij en moest... Bekijk bericht Hoi Tanja, dit krijg je of per mail of per post als je telefoon/simkaart binnenkomt. Je kunt je prov... Bekijk bericht |
Ik ben op zoek naar de plek waar ik in kan stellen dat de e-mails van mijn Outlook en Gmail alleen opgehaald worden als ik dat aangeef (dus... Bekijk bericht Hi Lara, wat Jan zei klopt als het goed is wel. Alleen bij het menu waar je nu zit druk je op jouw e... Bekijk bericht |
Sidesync stop geregeld met werken op de samsung. Vermits de verbinding REMOTE staart, is dat een probleem om opnieuw op te starten. Hoe kan ik... Bekijk bericht Ik wil 'm voor je inplannen, maar kun je de gegevens dan in een privébericht sturen? Al je gegevens ... Bekijk bericht |
Heeft iemand ervaring met het overzetten van alle gegevens van een Windows Phone (Lumia 950) naar een Samsung S8? Volgens de website van Samsung... Bekijk bericht Het overzetten van contacten, foto's ed is ook niet het probleem, dat is zo gepiept. Het zou echter ... Bekijk bericht |
Telkens ik een back-up maak van mijn galaxy S7 met smart switch ben ik enkele contact personen kwijt. Als ik de back-up terug zet staan ze er... Bekijk bericht Hi @KimBE, er zal inderdaad standaard gevraagd worden om een nieuw contact op te slaan op het toeste... Bekijk bericht |
Ik ben bezig met het opvragen van mijn gratis wireless charger die bij de samsung s8 komt. En tijdens het invullen van de EAN krijg ik een foutcode... Bekijk bericht Staat je EAN-code in deze lijst? https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/8AJG4LM7MV5TD/ Vraag a... Bekijk bericht |
Batterij gaat opeens snel leeg door een app google search box. Dit komt opeens ergens vandaan. Hoop dat dit opgelost word. Voor een toestal van 800... Bekijk bericht |
Ik jan mijn klavier niet laten trillen. De functie trillen us weg bij feedbzck aanslag. Hie jan ik sat oplossen is mofel a5 van 2017 ... Bekijk bericht |
Zodra ik mijn s8 wil ontgrendelen met mijn vingerafdruk reageert die af en toe niet en moet ik de pincode invullen om het te ontgrendelen. Het is... Bekijk bericht |
Hallo Ik heb in Augustus een samsung galaxy s8 gekocht met Vr bril maar deze is nog altijd niet aangekomen terwijl ik de formulier heb... Bekijk bericht |
Hallo, In april 2 nieuwe Samsung Galaxy S7 edge toestellen mee genomen naar Indonesië. Bleek helaas een regiolock op te zitten. Bij thuiskomt... Bekijk bericht Hoi @Members_g3p3zRI, De enige oplossing is dan om een unlockcode aan te vragen bij de klantenservic... Bekijk bericht |
Ik heb gezocht maar kon geen topic hierover vinden. De level box werkt prima. Mijn Toshiba chromebook vindt deze wel. De bluetooth op mijn A5... Bekijk bericht Hallo Kevin, goeie tip. Ik heb trouwens toch de samsung app moeten downloaden maar hij vindt hem nu ... Bekijk bericht |
Heb al verschillende adviezen opgevolgd maar binnen een paar minuten springt de telefoon weer op 4G. Wat is dé oplossing?? Bekijk bericht Ik denk inderdaad dat het met je router te maken heeft, je kunt met behulp van je provider proberen ... Bekijk bericht |
Sinds overzetten contacten van S6 naar S8 doet mijn contacten lijst het niet meer. Loopt continu vast. ik kan er wel in via de telefoon/bel... Bekijk bericht |
Hallo, Vorige maand een Galaxy S8 gekocht in een erkende Krëfel winkel. Bij registratie voor een gratis wirelesscharger geeft de website aan... Bekijk bericht Super Jan, via deze link had ik wel een geldig eancode. Alvast bedankt! Bekijk bericht |
Van de een op de andere dag is mijn S3 ongevoelig geworden. Ik moet nu binnen een straal van 4 meter van een WiFi router zijn om te kunnen... Bekijk bericht Hey Ruud, wat jammer dat ook de reset niet heeft geholpen 😞 In ieder geval fijn dat je zelf een opl... Bekijk bericht |
Ivm een hoog batterijverbruik en problemen met camera, heb ik op advies van Samsung mijn telefoon gereset (terugzetten naar... Bekijk bericht Met 'stock' bedoelde ik een niet-geroote telefoon. Ik heb zelf Helium wel eens gebruikt en vond het ... Bekijk bericht |
Goede middag! Ik heb sinds maart een Galaxy S6. Echter ondervind ik veel hinder aan mijn toestel. Zo laat de lijmlaag bovenin los, doet mijn... Bekijk bericht Hi @naomi_rabe, welkom op de Community! Kun je eens een foto sturen van jouw toestel? Als ik deze pr... Bekijk bericht |