Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S-agenda synchroniseren / importeren naar Google Agenda - via url

(Onderwerp aangemaakt op: een week geleden)
106 Weergaven
Members_oLjFtsE
First Poster
Opties

Ik wil de afspraken van mijn s-agenda synchroniseren / importeren naar de google agenda via url. 

Maar ik kan de url niet vinden. 

Mijn vriendin heeft een Iphone/Apple. Wij willen inzage in elkaars agenda hebben. Dit lukt niet rechtstreeks. 
Via internet uitgevonden dat dit via Google agenda wel kan. Nu kan ze wel in mijn google agenda, maar deze geeft nog niet de agenda items uit mijn S-agenda aan. Ik moet dus de s-agenda synchroniseren met de google agenda. (op mijn eigen telefoon kan ik uiteraard agenda toevoegen en zie ik het wel, maar ik moet dus de agenda items zelf rechtstreeks met google synchroniseren). 

Bij Apple is dit in 5 minuten gevonden en gebeurd (door agenda beheer, op agenda te staan, op het i rondje te klikken en onderaan staat 'openbaar' en deelbare link). Zij heeft zo haar agenda in haar google agenda geïmporteerd. 
Maar andersom lukt dit niet. 

Iemand een idee hoe dit kan? Ik kan de agenda URL niet vinden of weet niet hoe dit moet. 

0 Likes
1 Antwoord
KalEL85
Journeyman
Opties
Als je het aan Gemini vraagt krijg je het volgende antwoord:

Hoi! Er zijn verschillende manieren om je Samsung Agenda afspraken over te zetten naar Google Agenda. Hier zijn een paar opties:
1. Synchroniseren via je Google-account (aanbevolen):
Dit is de meest directe en handige manier, omdat wijzigingen in de ene agenda automatisch in de andere worden doorgevoerd.
* Op je Samsung-telefoon:
* Ga naar Instellingen > Accounts en back-up (of Accounts).
* Tik op Accounts beheren (of Account toevoegen en kies Google als je je Google-account nog niet hebt toegevoegd).
* Selecteer je Google-account.
* Tik op Account synchronisatie.
* Zorg ervoor dat de schakelaar naast Agenda is ingeschakeld.
* Via de Samsung Agenda app:
* Open de Samsung Agenda app.
* Tik op het menupictogram (meestal drie streepjes of drie puntjes).
* Selecteer Agenda's beheren (of Agenda's).
* Tik op Account toevoegen en selecteer Google.
* Volg de instructies om in te loggen op je Google-account en sta synchronisatie toe.
2. Exporteren en importeren via een ICS-bestand:
Deze methode is handig als je eenmalig al je afspraken wilt overzetten zonder constante synchronisatie. Je hebt hiervoor een computer nodig.
* Exporteren vanuit Samsung Agenda (mogelijk via een app van derden):
* Helaas biedt de Samsung Agenda app zelf mogelijk geen directe exportfunctie naar een ICS-bestand.
* Je kunt een app van derden uit de Google Play Store proberen, zoals "Calendar Sync Trial" (zoals in sommige zoekresultaten wordt gesuggereerd), om je Samsung agenda te exporteren als een ICS-bestand. Volg de instructies van de app.
* Importeren in Google Agenda:
* Ga op een computer naar Google Agenda (calendar.google.com) en log in met je Google-account.
* Klik aan de linkerkant op het plus-teken (+) naast "Andere agenda's".
* Kies Importeren.
* Klik op Bestand selecteren en selecteer het ICS-bestand dat je hebt geëxporteerd.
* Kies de agenda waarin je de afspraken wilt importeren en klik op Importeren.
Belangrijke opmerkingen:
* Synchronisatie: De synchronisatie kan even duren, afhankelijk van het aantal afspraken dat je hebt.
* Weergave: Controleer na synchronisatie of alle afspraken correct in je Google Agenda staan.
* Nieuwe afspraken: Als je kiest voor synchronisatie, zorg er dan voor dat je nieuwe afspraken in de juiste agenda (waarschijnlijk je Google Agenda) plaatst als je die voornamelijk wilt gebruiken. Je kunt in de instellingen van de Samsung Agenda app mogelijk een standaardagenda instellen.
Ik hoop dat dit je helpt! Laat het weten als je nog vragen hebt.

0 Likes