Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen geldige eancode.

(Onderwerp aangemaakt op: 05-11-2017 10:31 AM)
359 Weergaven
Sinterstellar
Student
Opties

Hallo,

Vorige maand een Galaxy S8 gekocht in een erkende Krëfel winkel. Bij registratie voor een gratis wirelesscharger geeft de website aan dat de eancode ongeldig is? (Enja ik heb geen spaties, leestekens en 13cijferige code ingevuld) hopelijk een vlugge reactie hier want de actie loopt nog tem vandaag. 

0 Likes

1 Oplossing

6 Antwoorden
Jan
Helping Hand
Opties

Misschien eens op de site van Samsung kijken of deze EAN code wel in aanmerking komt voor deze actie. 

Het zou zomaar kunnen dat de winkelier via parallelimport telefoons verkoopt die niet onder de actie regeling vallen.

0 Likes
Sinterstellar
Student
Opties

Bedankt voor de reactie Jan. 

De eancode staat in de lijst van geldige eancodes. Ook wanneer ik één van de andere selecteer blijft hij het aanduiden als ongeldig. 🤔

0 Likes
Jan
Helping Hand
Opties
Sinterstellar,

Ik kan je helaas dan niet verder helpen. Wellicht dat een moderator dit morgen voor je kan oppakken.

Succes.

Jan
0 Likes
Jan
Helping Hand
Opties
Kijk eens op de promotie pagina en daar staat vast wel een linkje naar de deelnemende EAN codes. https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/8AJG4LM7MV5TD/

De actie loopt t/m vandaag maar vaak jeb je dan nog 14 dagen de tijd om de papierwinkel in orde te maken. Ik lees hier bijvoorbeeld t/m 19 november.

Jan
Oplossing
Jan
Helping Hand
Opties
0 Likes
Sinterstellar
Student
Opties

Super Jan, via deze link had ik wel een geldig eancode. Alvast bedankt!

0 Likes