Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Note 8 is vastgelopen

(Onderwerp aangemaakt op: 28-10-2017 11:51 PM)
784 Weergaven
NiBe
Apprentice
Opties

Vanmorgen heeft mijn note 8 zichzelf uitgeschakeld (misschien was de accu leeg, maar daar ben ik niet zeker van) en daarna bleek het niet meer mogelijk het apparaat weer normaal op te starten.
Na meerdere keren resetten (knop rechts en volumeknop omlaag tegelijk indrukken) verschijnt eerst het opstartscherm, dan knipperend alleen het woord SAMSUNG en daarna een groen scherm met twee in elkaar draaiende raderwieltjes en de tekst Android wordt opgestart, gevolgd door App 40 van 90 wordt geoptimaliseerd... en dat loopt snel door naar app 90, maar dan gebeurt er niets meer behalve dat de accu na een tijdje best wel warm is.
Opnieuw resetten kan wel, dan herhaalt dit zich, ongeacht hoe vaak ik dat opnieuw doe. Het toestel uitzetten lukt niet meer.
Ik vond nog als tip:
"Houdt de Aan/uit knop even ingedrukt, zodat je menuutje krijgt waar je je Galaxy Note 8 kunt uitschakelen of herstarten. Leg je vinger op Uitschakelen, en wacht een paar momenten. Nu verschijnt vanzelf de knop Veilige stand, ", maar zover kom ik dus niet, dus die optie is er niet.
Heel vervelend dat ik nu niet gewoon de accu eruit kan halen, want uitzetten lukt dus ook niet meer.

Hoe los ik dit op?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi @NiBe,

Dat lijkt alsof er een update is geïnstalleerd. Dan krijg je inderdaad dat scherm. Het kan even duren en het toestel kan tijdens dit intensieve proces inderdaad iets warmer aanvoelen. Ik raad je aan even te wachten met het uitvoeren van een reset, maar als na een tijd je toestel nog steeds niet verder opstart kun je het toestel resetten volgens deze instructies: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Toestel-vastgelopen-Zo-kun-je-hem-resetten-of-....

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi @NiBe,

Dat lijkt alsof er een update is geïnstalleerd. Dan krijg je inderdaad dat scherm. Het kan even duren en het toestel kan tijdens dit intensieve proces inderdaad iets warmer aanvoelen. Ik raad je aan even te wachten met het uitvoeren van een reset, maar als na een tijd je toestel nog steeds niet verder opstart kun je het toestel resetten volgens deze instructies: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Toestel-vastgelopen-Zo-kun-je-hem-resetten-of-....

kevin-sig
NiBe
Apprentice
Opties

Dank je wel! Dat scheelt me een hoop gedoe. Ik dacht al dat een harde reset de enige optie was, en dat ik dan alles kwijt zou zijn, is geen ramp, ik had pas nog alle foto's en zo omgezet naar mijn pc.

Het apparaat was het er niet helemaal mee eens, bleef eerst nog een paar keer dat groene scherm geven, maar uiteindelijk lukte het, door echt heel snel na het gewone resetten die drie knoppen tegelijk in te drukken.
Voor zover ik nu kan beoordelen, kan ik nu gewoon opnieuw beginnen, en dat gaat vast lukken.

Nogmaals dank!

0 Likes
NiBe
Apprentice
Opties

Voor alle duidelijkheid: dat groene scherm bleef uren en uren draaien, ik neem aan dat zo lang niet de bedoeling kan zijn.

Vandaar dat ik voor de harde reset heb gekozen, met volledig nieuwe installatie.

0 Likes