Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Na software-update J3 geen wifi

(Onderwerp aangemaakt op: 25-08-2019 08:23 AM)
848 Weergaven
gladys_jurgens
Apprentice
Opties

Na de nieuwe softwareupdate voor mijn samsung galaxy j3 2017 wilt mijn telefoon niet verbinden met gewoon alle wifi's (thuis, school, bij een vriend van mij en ook niet bij de mac). Het is voor de update Andoid Pie 9.0 en eerst deed de wifi het wel. Maar later niet meer. Ik had alles geprobeerd. Opnieuw opstarten, wifi vergeten, wifi uit en dan weer aan. Maar niks hielp. 

Weet er iemand wat er mis is? Voor de rest is het een goede telefoon en vind ik de update best cool. Alleen jammer dat het niet meer kan verbinden met de wifi.

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Ai, dat kan niet de bedoeling zijn! Zou je eens de netwerkinstellingen willen resetten om te kijken of het dan wel lukt verbinding te maken met een WiFi-netwerk? Hiermee vergeet je telefoon alle instellingen met betrekking tot WiFi en Bluetooth, dus met sommige apparaten zul je opnieuw verbinding moeten maken, maar overige persoonlijke gegevens blijven wel gewoon op je telefoon. Ga hiervoor naar Instellingen >> Algemeen beheer >> Resetten >> Netwerkinstellingen resetten.


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Ai, dat kan niet de bedoeling zijn! Zou je eens de netwerkinstellingen willen resetten om te kijken of het dan wel lukt verbinding te maken met een WiFi-netwerk? Hiermee vergeet je telefoon alle instellingen met betrekking tot WiFi en Bluetooth, dus met sommige apparaten zul je opnieuw verbinding moeten maken, maar overige persoonlijke gegevens blijven wel gewoon op je telefoon. Ga hiervoor naar Instellingen >> Algemeen beheer >> Resetten >> Netwerkinstellingen resetten.


kevin-sig
0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Trouwens, heb je de acties in deze volgorde (Specefiek :winking-face: ) al uitgevoerd?
1: Wifi vergeten
2: opnieuw opstarten
3: WiFi opnieuw instellen.

Mijn ervaring is dat deze specefieke volgorde meestal helpt :smiling-face:
0 Likes
gladys_jurgens
Apprentice
Opties
heb ik al gedaan. werkt niet 😞
0 Likes
gladys_jurgens
Apprentice
Opties
moet ik dan wachten? want had het net gedaan, 15 min gewacht (want eerst is het wel verbonden en dan iets van 3-5 min later niet meer) en toen was het niet meer verbonden met de wifi
0 Likes
gladys_jurgens
Apprentice
Opties
laat maar tis opgelost
0 Likes