Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

melding google app is gestopt Samsung J3 2016

(Onderwerp aangemaakt op: 22-09-2017 02:14 PM)
218840 Weergaven
Rien43
First Poster
Opties

Ik heb het volgende probleem met mijn Samsung J3 2016:

direct na opsterten verschijnt de melding Google-app is gestopt. na op OK (andere mogelijklheid is er niet) te tikken verdwijnt de melding om direct daarna weer te verschijnen. Vanallse inmiddels geprobeert geen success. Wie kan mij helpen??

0 Likes
Spring naar oplossing
45 Antwoorden
vdVliet
First Poster
Opties

beste Nick, wij hebben geprobeerd de telefoon in veilige modus op te starten, maar weten niet zeker of dat lukt. 

Veilige modus komt links onderaan in beeld bij het ontgrendelingsscherm, daarna niet meer.

De melding 'google play services blijft stoppen' blijft komen.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hmm, vreemd. Kun je Veilige Modus proberen door 'm normaal op te starten en dan de uitknop ingedrukt te houden, daarna de knop uitschakelen ingedrukt te houden? Hier kun je dan ook veilige stand opstarten.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
vdVliet
First Poster
Opties

beste Nick, helaas dat werkt ook niet. Kan het niet starten in de veilige modus samenhangen met de problemen met google play services? 

Heb je een alternatief om de melding 'google play services blijft stoppen' weg te krijgen?

 

hartelijke groet,

Leon

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Nee, dan zou ik al snel kijken naar een volledige reset. Zie hier hoe dat moet. Als je van te voren een backup maakt, zul je geen data verliezen. Je kunt beter geen backup maken van de apps, aangezien mogelijk hier juist het issue in zit. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
19Betsie
First Poster
Opties

Ik heb last van opstoppingen met "one drive is gestopt".

 

er staat ook vermeld, dat ik teveel in mijn mobiel heb, 

dat heb ik helemaal niet.

Ik heb weinig foto's, hoe zit dat?

0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

@19Betsie de J3 2016 had toen die uitkwam minimale specificaties en het 8GB grote intern geheugen zit zo snel vol dat er geen ruimte is om de steeds groeiende apps te kunnen update. Het plaatsen van een SD kaart gaat het probleem ook niet verhelpen. 

Een reset van het toestel zal het probleem maar tijdelijk verhelpen omdat toestel al vol zit van zichzelf.

0 Likes