Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Inruilactie Samsung S8 inruilbevestiging

(Onderwerp aangemaakt op: 16-11-2017 03:49 PM)
2465 Weergaven
Jan
Helping Hand
Opties

Ik heb ook meegedaan aan de inruilactie en mijn achterdocht met Samsungacties kwamen wederom helaas uit.

 

Ik heb ook zo'n gevalletje met de inruilactie.

Gezien de eerdere problemen met Samsung acties had ik bij deze dus ook niet verwacht dat hetprobleemloos zou gaan en heb daarom "maar" een werkende S3 mini ingeleverd i.p.v. mijn S7.

Jammer genoeg was mijn voorgevoel juist.

 

Dit kreeg ik als melding:

Status bij aanmelden:

Werkend

Status bij verwerken:

Afwijking in ingegeven informatie gevonden

 

Reden afkeuring:

Laad niet/start niet

Toelichting:

can't boot phone

 

Nu weet ik 100% zeker dat het toestel werkend is ingeleverd en het toestel kon wel degelijk laden en starten want ik heb het toestel opgeladen en teruggezet naar fabrieksinstellingen voor verzending.

Dus de informatie is gewoon niet juist.

Nu kreeg ik €13,= voor het toestel om €100,= extra inruil te verkrijgen.

Ik heb het er maar bij gelaten omdat ik nu €100,= ontvang i.p.v. €113,=.

De voorwaarden en vragen die gesteld werden waren duidelijk. Dus wanneer het toestel niet had gewerkt dan had ik gewoon niet werkend ingegeven want het is in dit geval "maar" € 13,=. Maar het feit dat er wordt vastgesteld dat je verkeerde informatie hebt ingegeven en dus in feite gewoon voor leugenaar wordt uitgemaakt dat stoort mij.

 

Wederom een slechte ervaring met Samsungactie . (heb nog nooit een goede ervaring gehad)

 

Jan

 

 

 

 

Spring naar oplossing
45 Antwoorden
Gebruiker
Pioneer
Opties

Ook ik heb mijn geld binnen bedankt voor het Cadeau !!

Maar dat maakt het niet beter dat wij iets van leren hoe de gang van zaken en de vriendelijke klantenservice laat zien !! Ik hoef geen Samsung product meer wat mij betreft .  Ik wens jullie veel sterkte . Ohh ik ga sowieso nog verder met form opzetten van alle geburtenisse. 

0 Likes
Liekeanne
First Poster
Opties

 Hi,

 

Ik heb mijn s7 edge opgestuurd, maar zie nu allemaal onbetrouwbare berichten voorbij komen.. Daarnaast zie ik nu ineens berichten voorbij komen over een ondertekend verkoopformulier en een afstandsverklaring die je mee had moeten sturen, maar in de bevestigingsmail die ik heb gehad dat ik meedoe aan deze inruilactie zaten deze niet bijgevoegd, dus hier wist ik niets vanaf en dus ook niet mee gestuurd... Wel heb ik een order ID: 739013, maar deze staat niet aangegeven op het pakketje omdat ik ook geen postlabel toegestuurd heb gekregen in de bevestigingsmail, wat dus wel had gemoeten. Ook hier kom ik pas achteraf achter. Aangezien mijn inruilwaarde nogal hoog is, hoor ik graag hoe nu verder en binnen hoeveel tijd ik mijn geld kan verwachten. Nogal slechte service voor een bedrijf als Samsung, ik heb mijn lesje wel geleerd, volgende keer gaan we weer voor een ander merk, op deze manier ga je niet met je klanten om..

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Liekeanne, ik heb het even voor je nagevraagd als ik hier iets meer over hoor dan laat ik dat weten.
Gezond verstand gebruiken helpt soms ook nog wel hoor :winking-face: zoiets waardevols stuur je niet zomaar op toch? Je kunt altijd even bellen voordat je hem opstuurt om alles te verifiëren.. Ook staat alle info op de inruil site. En andere bedrijven hebben deze leuke acties niet :winking-face: Dus je mag er voor kiezen maar of je dan de beste toestel hebt betwijfel ik :winking-face:

voor nu hoop ik in ieder geval dat je van je nieuwe toestel gaat genieten!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Liekeanne
First Poster
Opties

Hi, super fijn dankjewel.

 

Op goed vertrouwen in Samsung heb ik hem met de post opgestuurd dus schijnbaar wel, en zou het dus eerder zien als een compliment.. Alleen jammer dat het vervolgens allemaal zo onzeker en onduidelijk verloopt en ik ben niet de enige want ik zie genoeg andere die ook tegen problemen aan lopen. Dus ik hoop maar dat het uiteindelijk allemaal goed komt en ik me geld krijg. In ieder geval wel fijn dat ik ook nog is voor dom word uitgemaakt, dat helpt ook niet echt in de service :winking-face: Btw. Ik ben heel blij met me nieuwe toestel dus daar ligt het probleem niet 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik zeg niet dat je dom bent hoor :winking-face: geef alleen maar aan dat je dure producten niet zomaar moet opsturen als je het niet zeker weet, want als je zeker was van je zaak had je hier niet gevraagd om hulp.. Ik had mijn toestel via een track & trace code laten opsturen dan is die ook verzekerd meestal. :winking-face: En ik ben blij dat je hulp hebt gevraagd en hoop z.s.m. een antwoord te hebben voor je! Er zijn wat problemen geweest met het inruilbedrijf die failliet ging, of dat om dezelfde bedrijf gaat waar je het toestel naar opgestuurd hebt weet ik niet. Maar hierdoor is er een vertraging ontstaan en is Samsung flink bezig geweest om alles zo goed mogelijk te regelen. Ik werk trouwens niet voor Samsung, ik probeer mensen hier gewoon te helpen. Ik heb wel contact met Samsung waardoor ik informatie kan opvragen. Feit blijft, als Samsung jou dat adres doorgeeft dan moet je daarvan uit gaan! En als dit zwart op wit staat dan sta je altijd in je recht!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
PeeVee
Journeyman
Opties

Ik kreeg ook mijn bevestiging terug dat het toestel niet werkend was en niet gewist.  

 

Toch echt een werkend toestel ingeleverd dat is teruggezet naar de fabrieksinstellingen. 

Nog steeds geen geld gezien btw, maar "pas" eind januari ingeleverd en het is nog geen 2025...  : D

 

Maar mee eens: Samsung acties deugen niet. Hou dan geen actie als je niet kan waar maken wat je belooft.

0 Likes