Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Inruilactie Samsung S8 inruilbevestiging

(Onderwerp aangemaakt op: 22-12-2017 08:49 AM)
1623 Weergaven
Jan
Helping Hand
Opties

Ik heb ook meegedaan aan de inruilactie en mijn achterdocht met Samsungacties kwamen wederom helaas uit.

 

Ik heb ook zo'n gevalletje met de inruilactie.

Gezien de eerdere problemen met Samsung acties had ik bij deze dus ook niet verwacht dat hetprobleemloos zou gaan en heb daarom "maar" een werkende S3 mini ingeleverd i.p.v. mijn S7.

Jammer genoeg was mijn voorgevoel juist.

 

Dit kreeg ik als melding:

Status bij aanmelden:

Werkend

Status bij verwerken:

Afwijking in ingegeven informatie gevonden

 

Reden afkeuring:

Laad niet/start niet

Toelichting:

can't boot phone

 

Nu weet ik 100% zeker dat het toestel werkend is ingeleverd en het toestel kon wel degelijk laden en starten want ik heb het toestel opgeladen en teruggezet naar fabrieksinstellingen voor verzending.

Dus de informatie is gewoon niet juist.

Nu kreeg ik €13,= voor het toestel om €100,= extra inruil te verkrijgen.

Ik heb het er maar bij gelaten omdat ik nu €100,= ontvang i.p.v. €113,=.

De voorwaarden en vragen die gesteld werden waren duidelijk. Dus wanneer het toestel niet had gewerkt dan had ik gewoon niet werkend ingegeven want het is in dit geval "maar" € 13,=. Maar het feit dat er wordt vastgesteld dat je verkeerde informatie hebt ingegeven en dus in feite gewoon voor leugenaar wordt uitgemaakt dat stoort mij.

 

Wederom een slechte ervaring met Samsungactie . (heb nog nooit een goede ervaring gehad)

 

Jan

 

 

 

 

45 Antwoorden
Oplossing
Jan
Helping Hand
Opties
We hebben vandaag 22/12 en het geld is bijgeschreven. I.p.v. binnen de door Samsung beloofde 30 dagen zijn het er 38 geworden.
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Woow 8 dagen te laat.. Pfff gelukkig leef je nog Jan!!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Inge82
Apprentice
Opties

Ik had het gisteren binnen. 14 dagen te laat.

Even reactie op t laatste bericht van de "expert" !!! 

Het is een principe kwestie. Dan moet het niet in de mail erbij gezet worden. 

Als ik een rekening krijg moet het ook op tijd betaald worden en kan ik niet 2 weken later aan komen kakken.

Het is gewoonweg een superslechte service. Daarbij is het zogenoemde "promotieteam" wat je aan de telefoon krijgt. Communicatief zeer slecht te noemen en hun boeit het allemaal al helemaal niet en er word geen tot weinig actie ondernomen.

Mijn mening jouw reactie is nogal kort door de bocht.

 

Gebruiker
Pioneer
Opties

Hallo, in mijn ervaring met Samsung klanten service. Jij kunt beter Kim Jong-un bellen .Van Samsung hoef jij niet veel te verwachten ze slaan echt alles wat de Nederlandse consumer wetten betrefft. Heel Jammer dat wij als consument Samsung zo groot hebben gebracht .

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Mijn mening is dat mensen soms teveel zeuren... Gelukkig mogen wij een mening geven in dit land!
En jou voorbeeld slaat beetje nergens op... Rekening moet je betalen omdat je iets koopt of afneemt, vanzelfsprekend dus! Hier krijg je een cadeautje van Samsung. (ze hoeven dit niet te doen he?) Ken weinig bedrijven die dit doen... En waarom denk je dat hier maar een aantal mensen zijn die dit probleem hebben? De andere 100000 klanten hebben nergens last van of wachten geduldig..

@Gebruiker welke wetten?

En hoe komen jullie erbij dat het binnen 30 dagen geregeld is? Staat dit letterlijk in de mail? Zo ja kan iemand dan een screenshot hiervan uploaden?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Gebruiker
Pioneer
Opties

ik zal met jou en ook openbaar een   paar voorbelden laten zien dat dit niet zo is ?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Graag! Ben oprecht benieuwd..

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Gebruiker
Pioneer
Opties

20171222_104349_resized.jpg

0 Likes
Gebruiker
Pioneer
Opties

15/09/2017 aanmelding    . 15/11/2017 ontvangst en bevestiging . vandaag is  22/12/2017 !! Aan afspraken houden is niet samsung sterkste punt.  Ohh en over cadeau gesproken dit is belachelijk zoiets bestaat niet. Ik koop iets en reken meteen af , waar jullie niet aan jullie afspraken houden !!  

0 Likes