Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Inruilactie Samsung S8 inruilbevestiging

(Onderwerp aangemaakt op: 16-11-2017 03:49 PM)
2464 Weergaven
Jan
Helping Hand
Opties

Ik heb ook meegedaan aan de inruilactie en mijn achterdocht met Samsungacties kwamen wederom helaas uit.

 

Ik heb ook zo'n gevalletje met de inruilactie.

Gezien de eerdere problemen met Samsung acties had ik bij deze dus ook niet verwacht dat hetprobleemloos zou gaan en heb daarom "maar" een werkende S3 mini ingeleverd i.p.v. mijn S7.

Jammer genoeg was mijn voorgevoel juist.

 

Dit kreeg ik als melding:

Status bij aanmelden:

Werkend

Status bij verwerken:

Afwijking in ingegeven informatie gevonden

 

Reden afkeuring:

Laad niet/start niet

Toelichting:

can't boot phone

 

Nu weet ik 100% zeker dat het toestel werkend is ingeleverd en het toestel kon wel degelijk laden en starten want ik heb het toestel opgeladen en teruggezet naar fabrieksinstellingen voor verzending.

Dus de informatie is gewoon niet juist.

Nu kreeg ik €13,= voor het toestel om €100,= extra inruil te verkrijgen.

Ik heb het er maar bij gelaten omdat ik nu €100,= ontvang i.p.v. €113,=.

De voorwaarden en vragen die gesteld werden waren duidelijk. Dus wanneer het toestel niet had gewerkt dan had ik gewoon niet werkend ingegeven want het is in dit geval "maar" € 13,=. Maar het feit dat er wordt vastgesteld dat je verkeerde informatie hebt ingegeven en dus in feite gewoon voor leugenaar wordt uitgemaakt dat stoort mij.

 

Wederom een slechte ervaring met Samsungactie . (heb nog nooit een goede ervaring gehad)

 

Jan

 

 

 

 

Spring naar oplossing
45 Antwoorden
Jan
Helping Hand
Opties

Soms heb je een aanbieding die je niet kunt afslaan.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Haha klopt maar je gebruikt hem niet eens en verwacht er de komende maanden ook niet gebruik van te maken.. ik zou hem dan verkopen :winking-face: 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik zou het wel weten! Maar de S7 is ook een geweldig toestel, gebruik hem zelf ook nog steeds. 👍

rsz-846676
0 Likes
Jan
Helping Hand
Opties

Inmiddels zijn de 30 dagen verstreken en is het beloofde bedrag niet teruggeboekt.

 

In de e-mail bevestiging welke ik heb ontvangen schrijft Samsung letterlijk "Het te ontvangen bedrag zal binnen 30 dagen overgemaakt worden naar: NLxxRABOxxxxxxxxxx".

 

Het is inmiddels 31 dagen verder.

 

Ik begrijp werkelijk niet wat het probleem is bij Samsung om eens een keer woord te houden. Op het moment dat je een e-mail bevestiging stuurt kun je gelijk de betaling klaar zetten voor uitvoering. 

 

 

Jan
Helping Hand
Opties
De uitvoerende partij schrijft het volgende n.a.v. mijn reclamatie dat de uitbetalings termijn is verstreken en nog geen uitbetaling heeft plaats gevonden:
Beste Jan,

Dat klopt, Wij staan in de start blokken maar moeten nog even wachten op Samsung

Met vriendelijke groet

Wederom een goed gecoordineerde actie van Samsung. Wat slecht toch weer.
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Jan, ik heb even geschakeld met het promotieteam en ze geven aan dat het geld eraan komt, wanneer precies kan ik alleen niet zeggen.

 

Excuses voor het ongemak.

rsz-846676
0 Likes
Jan
Helping Hand
Opties

@BruceH

Dat het komt daar ga ik maar van uit. Maar het klopt gewoon niet wat Samsung doet. 

Samsung beroept zich bij alles, wanneer het haar uitkomt, op haar voorwaarden of bijzondere voorwaarden. 

En laat nu net een toezegging van Samsung zijn "binnen 30 dagen". Nu het anders is, om welke reden ook, wordt er gewoon niet gecommuniceerd. 

Wanneer binnen 30 dagen te kort is, waar ik mij helemaal niets bij kan voorstellen, communiceer dan gewoon 45 of mijn part 60 dagen maar ga dan geen 30 schrijven. Dat stoort niet alleen mij maar veroorzaakt een hoop onvrede bij mensen.  Als bedrijf stop je zeer veel tijd en geld in een omruil actie en je haalt veel mensen over de streep en dan komt het niet zoals gedacht en dat veroorzaakt ergernis en geeft ontevreden klanten. Weg sympathieke actie. 

Gebruiker
Pioneer
Opties

Precies hetzelfde probleem met Samsung , ook de medewerking van Samsung laat echter wensen.  Ik heb er helemaal geen vertouwen meer in Samsung !!

0 Likes
Inge82
Apprentice
Opties

Goh bekend verhaal. 

Mijn tel. Werd ook  40 euro minder waard.

De 30 dagen zijn allang verstreken. Telefonisch  contact en mail contact en het zou er eind vorige week op staan. 

Beloftes worden totaal niet nagekomen.

Vrijdag weer mail contact. Net weer gebeld. De telefonistes boeit t geen reet allemaal. Iemand van hogerop krijg je niet aan de lijn.  

Echt 1 grote flut service van Samsung.

 

Jan
Helping Hand
Opties

En nog steeds geen geld retour maar ook geen enkele mededeling/verontschuldiging.
Inmiddels zie ik dat de volgende actie alweer is gestart terwijl de laatste nog niet eens na behoren is afgewikkeld. Maak de toestellen gewoon standaard goedkoper. Dan heb je ook niets af te wikkelen en minder negatieve publiciteit m.b.t. dit soort acties.