Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Help! Mijn Samsung galaxy s7 edge doet niks meer na fabrieksinstellingen

(Onderwerp aangemaakt op: 26-03-2018 01:12 PM)
1802 Weergaven
Robin7
Apprentice
Opties

Hoi, ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen. 

Gisteren wou ik mijn samsung galaxy s7 edge terug zetten naar fabrieksinstellingen. Echter kreeg ik een zwart scherm met kleine letters waar ik een keuze moest maken. Ik heb de bovenste aangeklikt: reboot reset ofzoiets?

maar nu gaat mijn telefoon niet meer aan. 

Ook de volume knop en aan/uit knop tegelijkertijd indrukken heeft geen zin. 

De Home knop, volume knop en aan/uit knop tegelijkertijd indrukken werkt ook niet. 

Ik snap er niks meer van aangezien de telefoon het altijd prima deed!

heeft iemand een tip? 

Dankjewel alvast!!

0 Likes
6 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Robin,

Dat is zeker raar! Heb je al geprobeerd om ongeveer 10 seconden de volume omlaagknop en aan-/uitknop tegelijkertijd ingedrukt te houden? Dit simuleert het verwijderen en opnieuw plaatsen van de batterij en kan een hoop uithalen.

Zorg ervoor dat je geen kabel in je telefoon hebt, anders kan het zijn dat hij weer in het herstelmenu (dat zwarte scherm) opstart.

Als je toestel nu normaal opstart, kun je het beste op deze manier de reset uitvoeren: http://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-voer-ik-een-reset-of-fabriekinstellingen-uit-op.... Ik raad persoonlijk het herstelmenu alleen aan als het echt niet anders kan.

Als het toestel niet normaal opstart, kun je het beste een van de servicelocaties bezoeken.

kevin-sig
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @Robin7, lukt het inmiddels om jouw S7 Edge op te starten?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Robin7
Apprentice
Opties

Nee helaas niet ....

heb van alles geprobeerd ook verschillende opladers, vanacht in een bak rijst gelegd voor eventuele waterschade? Al leek mij dat heel raar als t dat was want hij is niet in contact geweest met water zover ik weet. 

Ben bang dat ie echt kapot is....

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Jeetje, dan ben ik bang dat 'ie inderdaad echt defect is 😞 Zoals @KevinW eerder aangaf, kun je in dit geval het beste langs één van onze servicepunten met de aankoopbon en een ID. Daar kunnen ze het toestel fysiek onderzoeken en nakijken.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Robin7
Apprentice
Opties

Dankjewel ga ik dat doen!!

Tim
GrandMaster
Opties

Helemaal goed! Hopelijk heb je 'm snel weer werken, Robin :face-with-tears-of-joy: 

0 Likes